Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
grrr schreef:Ik herkende een Bokster! Teuntje en Bonita? Klopt dat?
Sheffie schreef:We reden al wat achteraan met behoorlijk wat ruimte er tussen en het was een pad met veel bochten en de stop was er net voor dus in 1 keer waren ze weg![]()
Achter af zaten we wel goed maar in een groep weet iedereen waar je heen moet dus het duurde even voor we weer terug op de goede route waren. We hadden wat te eten en drinken me dus we konden eventueel survivallen maar dat was gelukkig niet nodig![]()
En er hebben er 117 mee gedaan.
Bonte schreef:Sheffie schreef:We reden al wat achteraan met behoorlijk wat ruimte er tussen en het was een pad met veel bochten en de stop was er net voor dus in 1 keer waren ze weg![]()
Achter af zaten we wel goed maar in een groep weet iedereen waar je heen moet dus het duurde even voor we weer terug op de goede route waren. We hadden wat te eten en drinken me dus we konden eventueel survivallen maar dat was gelukkig niet nodig![]()
En er hebben er 117 mee gedaan.
Was jij dat met die 2 zwarten en jullie hadden blauwe T-shirts aan??
Pellie schreef:gaaf mariel, al een prachtige impressie, ik wordt helemaal warm als ik al die tinkies zo bij elkaar zie
Was goed zonnig, dus doe weinig aan de foto's
Bonte schreef:Pellie schreef:gaaf mariel, al een prachtige impressie, ik wordt helemaal warm als ik al die tinkies zo bij elkaar zie
komen zo nog betereWas goed zonnig, dus doe weinig aan de foto's
! De mensen die mij op kwamen halen (die ik - nog - niet kende) waren vrij laat, daardoor moest Keeva onder redelijke tijdsdruk geladen worden (met de nodige stress van mijn kant), en daar doet mevrouw dus niet aan mee ... heb het vrij snel afgekapt, wilde niet boos worden op mijn paard omdat het niet lukt om haar binnen 2 minuten te laden... dus heb haar laten staan
. Een enorme teleurstelling, helemaal toen ik die prachtige stoet tinkers zag vertrekken daar ... maar wel een prachtige gezicht verder, heb toch nog wel genoten hoor.

Echt balen dat Keeva de trailer niet in wou ! 

Bonte schreef:Ze staan er nu allemaal op