Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die vond ik lekker stevig!!
Heb niet gehoord wat er over hem gezegd werd.
Soxje schreef:Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen. Het is hier zo rustig in dit topic, hopelijk waren er niet teveel tegenvallers.
Bonte, moet je 140 punten hebben voor iets? Heb je een foto van Elvis?
Nieuws mensen!! De thuisblijvers willen na al die tijd voorpret nu ook de resultaten en belevenissen weten.
mamauba schreef:Mmmmm Elvis ik zou toch erg graag een foto van hem zien want toen ik naar buiten ging zei ik wel tegen Diny van die vind ik erg mooi dus wie weet is dat Elvis wel.
Mag ik ook een rustige avond na zo'n drukke dag
Vasthi schreef:Volgens mij was dat idd Elvis Mamauba! Hij was niet zo groot, had al hele lange manen voor een 2-jarige en maar weinig zwart.
Nee, Subliem was er niet. Waarom weet ik ook niet. Pitalo was er ook niet omdat er bij de BP's onverwachts een veulen geboren was.
Chantaljamie schreef:En Miranda was er niet, dus Jan was maar alleen en we hadden een beetje handjes tekort![]()
. Ik wilde Pitie zien
Vasthi schreef:Nee, Subliem was er niet. Waarom weet ik ook niet. Pitalo was er ook niet omdat er bij de BP's onverwachts een veulen geboren was.

, dat het veulentje geboren werd vanacht was een beetje onverwacht, maar (een paar posts omhoog) Miranda is er niet, Jan was er voor het stamboek en handjes tekort daardoor
ik weet het niet. Oke, hij toonde zich absoluut niet.Cayusejuhh schreef:Vasthi schreef:Nee, Subliem was er niet. Waarom weet ik ook niet. Pitalo was er ook niet omdat er bij de BP's onverwachts een veulen geboren was.
![]()
en dan zeg je al aantal dagen van te voren af![]()

Maar was leuk om mensen weer te zien en even bij te kletsen. Jammer dat ik zo'n kluns was om onderuit te gaan