[TI] Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sweetsox

Re: Tinkerdagen Leusden 2014!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:05

cooltje waar ga jij aan mee doen?

zit zelf serieus te denken over een dressuurproef. Maar vind het dood eng zal de eerste in mijn leven worden.

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:28

sweetsox schreef:
cooltje waar ga jij aan mee doen?

zit zelf serieus te denken over een dressuurproef. Maar vind het dood eng zal de eerste in mijn leven worden.

ik start 3 dagen dressuur M2
en moet nog even kijken of we in sept ook nog mee doen met springen of de cross.

Als jij een dressuur proef je wilt rijden gewoon lekker doen ik vond de eerste keer ook dood eng maar de mensen op de tinkerdagen zijn heel hulpzaam en helpen gewoon dit hebben ze toen ook bij mijn gedaan .
ik zou gewoon lekker een dressuurproegje doen :)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:51

weet niet eens wat het laagste is om te starten moet dat nog eens nagaan. Vind het doodeng, nog nooit zo iets gedaan. Zo'n angst maar wil mijn grenzen iets verleggen. zit dus naar een b proef te kijken maar volgens mij is dat al behoorlijk pittig.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:43

Doe je toch een a-proef? Is zonder galop.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:55

over de galop zit ik niet in. Het zijn meer de ei-vormige volte's waar ik me druk om maak en dat ik niet van de zenuwen van mijn pony aftril.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:19

Ik vraag mij dan wel een beetje af of je wel moet meedoen aan een dressuurproef :=
Misschien leuker om gewoon de spel elementen mee te doen? Pocahontas, hindernisbaan etc?
Ik zie namelijk alleen maar berichten continue voorbij komen met spanning verhalen en of je er wel aan toe bent, en wat je Tinker allemaal lastig vind etc.
Kies dan voor een lager iets en groei gewoon rustig richting een hoger niveau :j
dan doen er wel meer en werkt ook prima :)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:24

ben al 24 jaar er naar aan het toe groeien hahaha. heb nog een klein half jaar voor les en om mijn volte wat ronder te krijgen. En heb nu een week deze pony dus ik mag ook nog wel wat onwennig zijn met volte en dat soort dingen. zit nog in de fase met haar dat ik even haar moet aanvoelen etc.

officieel of niet maak me niet uit. gaat om het wedstrijd gevoel. Wat het verschil is moet ik nog onderzoeken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:42

Sweetsox. Tijd om je een schop onder je kont te geven. Niet miepen, rijden. Dat die voltes niet rond zijn. Schijt. Ik heb 8wps en bij mij zijn ze ook niet rond

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:48

ja snackie luister al, net ingeschreven voor vrijdag in september twee proeven on officieel. misschien als ik toch besluit om lid te worden officieel.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:49

Joh, ik reed 5 jaar geleden ook pas mijn 1e proeven ooit :) Gewoon lekker doen, wij supporteren wel!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:50

Ja hoor. Wij komen wel joelen voor je :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:01

ik wil ook een a proefje doen :') _O- :))

Bijrijdster heeft zich uitgeschreven, ze kwam er in eens achter dat haar oom gaat trouwen in dat weekend :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:13

M_D_H schreef:
ik wil ook een a proefje doen :') _O- :))

Bijrijdster heeft zich uitgeschreven, ze kwam er in eens achter dat haar oom gaat trouwen in dat weekend :+

Dan is het wel zo aardig erbij te zijn idd :')
Hier was het ook even spannend toen of ik mee kon ivm een bruiloft in het buitenland ( gratis vakantie!!! Whoehoe!!!) maar gelukkig net een week verschil qua weekend :j dubbel lol in mei dus *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:28

ja he... :') _O-

oh beter...
ik moet het in mei doen met mijn eigen verjaardag (en die van heel veel om mij heen) een paar fotoshoots van Gil... en voor de rest veel studiestress... voor mij geen gratis vakantie helaas :+

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:40

sweetsox schreef:
weet niet eens wat het laagste is om te starten moet dat nog eens nagaan. Vind het doodeng, nog nooit zo iets gedaan. Zo'n angst maar wil mijn grenzen iets verleggen. zit dus naar een b proef te kijken maar volgens mij is dat al behoorlijk pittig.

Ja zou dan een a proefje kunnen doen of gewoon een onderlinge b proef doen .
maar ik zou gewoon een proefje rijden hoor we zijn er met zun alle om je te helpen ! Je hebt nog even om de proefjes te oefenen dus denk wel dat het goed moet komen hoor!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:03

Je moet je wel bedenken Sweetsox, dat doordat je paard in een nieuwe omgeving is en jij heel zenuwachtig bent, je proef niet loopt zoals je hem thuis geoefend hebt. Paard springt spontaan ineens niet meer links- of rechts goed aan in galop, wil er bij de uitgang uitpiepen, weet ineens niet meer wat stelling en buiging is, je rijdt zelf de verkeerde kant op etc (voorbeelden uit de praktijk :D ).
Beginnen met een A proef is dan echt geen gek idee.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:09

_O- Oh ikke wil ook A proefje _O-

Maar inderdaad gewoon lekker rijden hoor en vooral genieten!!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:12

Hoe die proef verloop zal me nu worst zijn wil alle gangen doen zodat ik er door heen ben zeg maar.

heb geen ambitie nu om m ruiter te worden. Gaat erom dat ik het gewoon durf.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:13

sweetsox schreef:
Hoe die proef verloop zal me nu worst zijn wil alle gangen doen zodat ik er door heen ben zeg maar.

heb geen ambitie nu om m ruiter te worden. Gaat erom dat ik het gewoon durf.

Als je het ergens kunt uitproberen is het Leusden wel.. niemand kijkt daar vreemd op van dingen die niet lopen zoals het hoort en iedereen steunt elkaar.. maar kijk wel uit.. het is ZEER verslavend _O-

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:38

Laatste is niet erg. Leusden word mijn debuut. Hahahaha lachen, maar zo voel het wel voor mijn ellen die stoer word en wedstrijdjes ga rijden. Is echt een groot wonder

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:52

carolina1278 schreef:
_O- Oh ikke wil ook A proefje _O-

Maar inderdaad gewoon lekker rijden hoor en vooral genieten!!

jij mag niet klagen :n
jij haalt je winstpunten tenminste binnen... :')

ik ga dit jaar voor een veilige solide proef zonder pony die er van door gaat, spontaan niet meer weet wat goed aanspringen is of begint te dreigen met omhoog te komen (en al zijn andere geintjes mogen ook achterwege blijven :+) :D

ik start alleen op zondag dressuur, dus dat scheelt... heeft hij zaterdag zijn afreageer dagje (waarbij hij mij wel heel mag laten dit keer :') _O-)

Nee, ik hoop dat ik op tijd klaar ben om alles te kunnen wat ik graag zou willen...
en ik hoop ook dat nu Gil en ik beter gaan samen dat we in ieder geval een redelijk nette proef kunnen neerzetten...
winstpunten hoef ik niet eens :n die droom heb ik allang opgegeven :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:52

sweetsox schreef:
Laatste is niet erg. Leusden word mijn debuut. Hahahaha lachen, maar zo voel het wel voor mijn ellen die stoer word en wedstrijdjes ga rijden. Is echt een groot wonder

en op Leusden wordt het nog een leuk wonder ook :D

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:58

Daar ga ik wel van uit dat het leuk word, wil vrijdag dressuur doen dan heb ik dat gehad, hahaha verder hoop ik een proef te rijden zonder te vallen en een proef te rijden waar ik trots op ben en de jury dat maak mij niet uit je liever geen straf punten hahaha elke dag wat Verder bosrit en hindernisbaan.

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:17

Ik heb ook mijn dressuur debuut (A proefje) gemaakt op de Tinkerdagen, was gewoon om het een keer te proberen. Heb er wel lol in gekregen en rijdt nu af en toe een wedstrijdje officieel in de B.

Serieus, je moet het echt voor je plezier doen, als het niet goed gaat, is het zo. Heb je het in elk geval al eens ervaren. Tinkerdagen Leusen is ideaal, vooral met een Tinker. Heb mijn enige winstpunt vorig jaar daar gehaald. En begin gewoon lekker in de A en probeer b.v. de dag erna een B proef. Je gaat meerdere dagen toch?

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:47

Ja ga alle dagen maar weet niet of tinkie zolang niet onder de poep zit