Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zie dat ik bestgaand ook nog kan zien en het hoogtespringen ook, leuk, leuk, leuk!

_Roosmarijn_ schreef:Accu van mijn camera gaat morgen aan het stroom en dan kan ik de hele middag foto's maken. Nu nog hopen op mooi weer!!
carolina1278 schreef:_Roosmarijn_ schreef:Accu van mijn camera gaat morgen aan het stroom en dan kan ik de hele middag foto's maken. Nu nog hopen op mooi weer!!
Wat ik vandaag zag op buienradar (amersfoort per 3 uur voor zaterdag) dan krijgen we rond ca 1600 uur de eerste regen.. nu maar hopen dat dat waar is, want volgens mij is het meeste dan klaar...
of liever helemaal geen regen!! 
Hoop nml om 3 uur wel gesprongen al te hebben met bon en dus klaar te zijn, dus dan scheur ik denk ff met mn autootje heen en weer..
, en net alle spullen in trailer en auto gedaan. Want moet vanmiddag manlief helpen in met aardappelen rooien dus verder geen tijd voor vandaag. Alleen vanavond nog wel even vlechten. Hij staat nu nog lekker in de wei met vliegendeken met hals en staart ingepakt.