Maare, als jij zo'n baan voor me weet in Groningen, let me know

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jackytje schreef:Hihi, Macho bij zo'n balkjes, ja pff da's toch niets hé!? *ziet boomstam* Uhh, die doen we maar niet
Misschien kan je 'm ook eens doen vrijspringen? Dat zal ook makkelijker zijn dan aan het longeertouw en zo kan je makkelijk opbouwen & dan kan Jaron zen energie eens kwijt die hij toont tijdens het rijden hé
elliecuijk schreef:kan me voorstellen dat je trots bent op jaron.Hij doet het goed hoor.Even afwachtend naar dat vreemde lange ding in de bak maar daarna er toch over heen springen.Top!
Ik heb ruana vandaag weer gelongeerd.Snappen jullie waarom ze vanzelf in draf en galop gaat.Zelfs al gaat ze over op stap,ze begint vanzelf weer aan te draven.Wat een raar ding zeg!
daarna even heerlijk geborsteld.de vlokken vlogen in het rond.verse vlechtjes gezet(pocahontas achtig idee)
alhoewel ik haar al gelongeerd had,was ze nog onrustig.even was het stilstaan,maar vervolgens weer trippelen.zeker nog niet moe genoeg.
Snackie schreef:en lot, geen pauze als je in de drive zit? dna kun je toch tussendoor wel een bammetje snacken?
Snackie schreef:druk bestaan lot, niet echt relax.
Berdien schreef:eerst even Flynnie doen