Maare, als jij zo'n baan voor me weet in Groningen, let me know
Ik denk dat ik dan toch echt eerst een opleiding moet gaan doen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk dat ik dan toch echt eerst een opleiding moet gaan doen. Jackytje schreef:Hihi, Macho bij zo'n balkjes, ja pff da's toch niets hé!? *ziet boomstam* Uhh, die doen we maar niet
Misschien kan je 'm ook eens doen vrijspringen? Dat zal ook makkelijker zijn dan aan het longeertouw en zo kan je makkelijk opbouwen & dan kan Jaron zen energie eens kwijt die hij toont tijdens het rijden hé
elliecuijk schreef:kan me voorstellen dat je trots bent op jaron.Hij doet het goed hoor.Even afwachtend naar dat vreemde lange ding in de bak maar daarna er toch over heen springen.Top!
Ik heb ruana vandaag weer gelongeerd.Snappen jullie waarom ze vanzelf in draf en galop gaat.Zelfs al gaat ze over op stap,ze begint vanzelf weer aan te draven.Wat een raar ding zeg!
daarna even heerlijk geborsteld.de vlokken vlogen in het rond.verse vlechtjes gezet(pocahontas achtig idee)
alhoewel ik haar al gelongeerd had,was ze nog onrustig.even was het stilstaan,maar vervolgens weer trippelen.zeker nog niet moe genoeg.
Snackie schreef:en lot, geen pauze als je in de drive zit? dna kun je toch tussendoor wel een bammetje snacken?
We gaan volgens mij nog wel wandelen
staat geen tijd voor dacht ik. Ben zelf tegen 11 uur op stal, dan even Jessie haar box doen en dan zien we wel. Als je mee wilt wandelen kan ik altijd nog wel eerst even Flynnie doen, kun jij rustig Luna haar box doen.
Mel heeft het met alleen kijken moet ik doen, die had een bitchfight met Luna met de omheining ertussen, dus die twee durfde ik niet samen in de bak te doen
Maar laat een ding duidelijk zijn, Luna gaat echt geen pas opzij voor Mel
, misschien dacht ze dat het Od was 
Snackie schreef:druk bestaan lot, niet echt relax.
De Bult bedoel je?
ik heb in principe geen haast, heb pas aan het eind van de middag weer afspraken. Dus of ik nou eerst wandel of dan ga rijden, dat is mij om het even
Berdien schreef:eerst even Flynnie doen

) maar dan wel met een ervaren paard erbij. Groen + groen voor het eerst naar buiten vind ik geen strak plan. Kan mijn eigen (over)bezorgdheid zijn hoor, maar ik ga liever eerst met een bevestigd paard naar buiten. Ondanks dat Flynn een ervaren buitenpaard is, we wandelen nou al vier jaar door het Zwolse en Groningse landschap. Maar onder het zadel is hij toch een stuk onzekerder. Geeft niet, maar de eerst keer móet gewoon goed gaan
zal er wel even over nadenken en dan kijk ik morgen wel. Denk dat ik hem sowieso eerst even in de bak wil rijden, gewoon weer even lekker bezig. En dan zondag wellicht naar buiten.
Maar ik doe met Luna voorlopig juist rustig aan, eerst kilometers in stap, en dan langzaam opbouwen. Beetje een zwaar vertraagd endurance schema.
Flynnie is maar twee jaar ouder
dus hij moet vooral sterker worden buiten. Stappen en rekken en buigen kunnen we wel in de bak, het gaat me juist om het rechtuit en conditie en kracht opbouwen in draf en galop. 
)
Heb alles braaf gelezen maar ben een boel weer kwijt.
Krijgt Liza ook weer wat meer aandacht, dat is soms we lastig met zoveel.

. Niet teveel kletsen anders haal ik jullie nooit meer in, hahaha.