Hier hoop ik rond 8 uur aan te komen met uitloop naar 08.15...
Heb net de schuine blokjes verkocht...
Wat was ook alweer het adresin Pesse??? "gaat wat pagina's terug lezen..."
patrick1994
Geplaatst: 15-01-12 00:00
Tot morgen allemaal Vanmiddag Shadow al gewassen hopen dat ze er morgen nog beetje schooon bij staat Onze planning is om er om 15:15 te zijn en we gaan gewoon lekker rijden heb er super veel zin in
Leo ik heb anders nog wel schuine blokjes als het nog nodig is???
succes allemaal he! geniet er maar lekker van. echt balen, had best even willen komen kijken,maar moest nog 2 lesjes geven wel allemaal straks uitgebreid verslag schrijven met alle ins en outs he
Ff snel hoor :p Ben nu op de terugweg. Noedel was super braaf en liep echt super fijn. Heb er bijna alleen maar met een big smile opgezeten :p haha, heeft wel geholpen want ondanks de fouten toch 2x 181 punten.
Mella deed het ook super! Maar dat mag Britta vertellen
flettie
Geplaatst: 15-01-12 16:31
patrick1994 schreef:
OKay zal ze gelijk in de auto leggen
Aaah damn.. had ik toch niet mijn beugels uit hoeven lenen Nou ja, is een goed excuus om komende week eens bij Britta te gaan buurten
Verslagje: B+2
Dunla is erg braaf geweest... oke, op de bokken tijdens het aanspringen in galop na Maar wel 3 keer goed aangesprongen en de 4e keer gaf ze zo'n gigantische bok dat ik dacht van 'En nu zal je galopperen ook!' Weliswaar in de contragalop maar zelfs de volte bij B in contra ging toch nog redelijk Dus Cynth: wat zit je nou te miepen over die keertwendingen? Eerste proef 186 punten en 2e proef 181 (met een 4 voor die verkeerde galop+volte in contra... had dus ook 185 kunnen zijn ). Ben trots op mijn poown
Nu een flesje energiedrank achter overslaan, een broodje naar binnen werken, wassen en omkleden, kind uit bed timmeren en die bij opa en oma in Enschede dumpen. Man wat ga ik vanavond/vannacht slapen
Hier ook weer terug met 2x winst.. 185 en 190. Het liep nog niet perfect, maar het begin is er...
goosje08
Geplaatst: 15-01-12 19:09
gefeliciteerd allemaal met de winstpunten!
Schimpje
Geplaatst: 15-01-12 19:09
Zo! Hier ook net thuis... meeeen ik ben bekaf!
Ten eerste mijn excuses voor mijn aso gedrag... Was niet gepland met 2 van die "groene" dingen mee..
Mella was met losrijden goed heet, turbo stond op standje hoog maar in de proef ging het nog met redelijke controle.. 2e proef sprong ze een x verkeerd aan, maar goed. Verder een beetje drammerig, maar ze liet zich wel rondsturen dus we waren dik tevreden. Flann was ook wel superbraaf, alleen de galop-knop had storing dus 3 van de 4 x sprong ze verkeerd aan, de muts. Verder wel fijn te rijden, mooi in tempo en redelijk fijn aan de voorkant, dus ook happy.
Flann was 2x eerste met 190 en 195 volgens mij en Mella 2x tweede met 185 en 183. Met Mella had ik ook nog de extra prijs "gok je punten", ik had geschat dat ik 180 en 183 zou rijden en zat er het dichtst bij..
Jut en Jul hebben de rest van de dag samen in een box gestaan, stelletje theemutsen.. Toen ik ze ging pakken om weer te laden stonden ze om en om een slokje uit het drinkbakje te nemen..
Nu ff koffie, voeren, douchen en op de bank!
goosje08
Geplaatst: 15-01-12 19:20
gefeliciteerd britta! echt super leuk dat het rijden zo goed ging!
Hier trouwens net weer thuis. Kindlief bij opa en oma gedropt en daar even lekker gegeten. Maar nu met een dekentje op de bank en houtkacheltje aan want hubby moet de kit 'ontdooien' ofzo maar ik vind het ook wel lekker. Hubby mag straks ook fijn de paarden doen. Ik kom niet meer buiten. Ben bekaf en heb het koud dus ik blijf lekker onder mijn dekentje zitten.
Wat ik me af vraag he. Als ik 18 maart start in Heeze is dat de eerste keer dat ponylief op vreemd terrein is, ben ik dan de enige en zijn er allemaal ervaren combinaties? Of
patrick1994
Geplaatst: 15-01-12 21:40
Ook net weer terug van Pesse Echt een hele leuke middag gehad met al die gezellig mensen De proefjes gingen goed tweede proef links alleen verkeerd aangesprongen voor de rest super tevreden eerste proef hadden we 181 en tweede proef hadden we 184 Super tevreden Dus nu M1+7 ben helemaal happy met mijn super pownie