Magwyr zijn eerste ervaring op het strand. Het water was eerst doodeng, want het komt zo gevaarlijk op je af... Maar daarna durfde hij er toch wel in, mijn stoere kerel
xWhitneyx
Geplaatst: 20-10-10 10:22
wat een plaatjes En wat heeft Lord Farrell een mooie toet.. Stoere Magwyr!
mooie bing en je bak is nog droog! die van mij niet
THNX, deze foto is van het voorjaar genomen. Maar mijn bak is inderdaad wel droog, ook nu met al dat water, is vorig jaar aangelegd en nu ook polyvlokken erin, goed gedraineerd en super droog.
Oh en wat een mega verschil RudolphJE en Rudolph Lekkere grote beer
wauw die in het water is mooi! en wat een groot verschil met kleine en grote rudolph zeg! wat een kanjer!
aricia
Geplaatst: 20-10-10 20:09
Rudolf was wel een snoepje als veulen . Bing is altijd schoon geloof ik Prachtige foto's van Jill in de zee ! knappe hoofden van je mannen Gerda Magwyr vind ik een erg leuk dier
Forrest en dochter Sanya
En een schone Mella . foto is van 2 weken terug ,nu is ze niet meer zo schoon met dit lekkere hollandse weer
Lucy_1
Geplaatst: 20-10-10 20:15
Knappe peerden! Rudolp is leuk, klein en groot , Bing zit er geweldig uit! Mooie foto's van Taryn en Gawain! Prachtig die foto's van Jil in het water! Magwyr ook naar het strand geweest! Lord Farrell is gaafffff! Chanel ziet er super uit! Heerlijke foto's van Taggart! Whiskey en Bink zijn ook prachtig zeg! Knappe Megan! Zorra is ook een beauty! Oehhhh... mooie paarden heb je toch Andrea!
Ik heb er ook nog een. Bing 1 jaar oud ,nog bij van Vlimmeren.Toen ik deze foto zag op zijn site was ik opslag verliefd En Bing 4 jaar oud. Showbin(g)k
lucca
Geplaatst: 21-10-10 18:47
zo liepen Gemma en Biggels er gister nog bij
en vandaag was het zo
VandeMol
Geplaatst: 21-10-10 19:32
Oh , daar kwam Gawain weer voorbij , die heeft echt een speciaal plekje in mijn hart , nog nooit in het echt gezien , maar dat koppie !
En , ik heb nog 2 babyfoto's van Rudolph "gevonden"... hier was hij net 1-2 dagen oud.. Tja , wat een verschil met nu he ? HAHAHA , ik hoor ze nog op stal zeggen , wat is dat een LELIJK ding.... sjonge wat was ik pissig op die meiden , moet je hem nu eens zien !
Oh , ik vind alle Tinkers zo mooi ......
sophiatinker
Geplaatst: 21-10-10 19:42
kleine rudolph emma en biggels lekkere hapjes mooi bing hidalgo wordt mooi mooi foto's lucy schone mella grote rudolph is mooi starjo, lekkere manen wisky, lekkere koppies
verder heeft iedereen leuke, mooi stoere foto's geplaatst
morrigan op buitenrit
kinsealy
Geplaatst: 21-10-10 19:55
Ligt er nu al zoveel sneeuw in Noorwegen?
Veel mooie paardjes weer gezien! Een mooie toen nog schone Mella en Sanya die haar knappe papa heel eigenwijs aankijkt
Sanya kan ook heel mooi tweespan-oefenen-lopen met haar mams :
Vasthi
Geplaatst: 21-10-10 20:01
Dat is een verschil in een dag Lucca!
Sanya is mooooi!
Rudolph lelijk als veulen? Die mensen hebben hele slechte ogen zeg!