Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Berendje schreef:@Elin_ , Ja die manen zagen er super uit. Maar ik heb nog meer foto's dus wie weet zie je ze daar wel op.
Elin_ schreef:Van wie was die tinker met dat veulen
Die moeder had lichte doorgezakte rug
Die mensen van wie ze waren 1 man had zo baret achtig petje op
en een meisje
En veulen was bruin.
Volgens mij waren ze niet eens gewassen![]()
Zijn dat ook bokkers?
tinkie43 schreef:hoi Carolina, wij hebben interesse voor foto's als je ze hebt van nr 73carolina1278 schreef:Heb ook nog wat foto's van o.a. leonoor, brigitte, Guppekop en andere die meededen met de dressuur, en bestgaand. Dus hoor wel even wie er interesse heeft
carolina1278 schreef:Heb ook nog wat foto's van o.a. leonoor, brigitte, Guppekop en andere die meededen met de dressuur, en bestgaand. Dus hoor wel even wie er interesse heeft
carolina1278 schreef:Wendy: nee dat snap ik en vondt het verder ook wel leuk, maar een net beginnend b paardje loopt natuurlijk niet zo nageeflijk als een z paard en dat werd wel als commentaar gegeven, vandaar.
Maar was geen echte kritiek hoor, maar misschien een tipje voor de volgende keer dat misschien de verschillende niveaus bij elkaar in te delen in de rijgroepen, zodat je daar meer verschil in kunt zien.
Maar wij komen er wel hoor, ben nog maar aan het begin van onze carriere