jawel! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jawel! 

ooh.. my... god!!!!!

MamaMiesje schreef:Cynt...zit je zó ingespannen naar je lintje te kijken, viel 'ie er toch nog af
die foto's van fayette, ze houdt ruimte genoeg over
Lowara schreef:MamaMiesje schreef:Cynt...zit je zó ingespannen naar je lintje te kijken, viel 'ie er toch nog af
wahahah ik keek dus inderdaad van: " die gaat vallen!!" en jawohl!!! op de plaat gelegd!
whuhaha ik kijk erg spastisch op werkelijk elke foto!
geconcentreerd noemen we dat 

Op het moment dat ik de ring in ging kwam ik erachter dat Kanyana nog nooit een dubbel-sprong heeft gezien...! Dus de hindernissen tot de dubbel gingen goed, de eerste van de dubbel ook maar toen kwam na 2 passen al de volgende
Woooow die moest mevrouw dus even van dichtbij bekijken! Uiteindelijk was ze toch bereid om haar benen even op te tillen, maar toen was ze een beetje humeurig en liet ze bij een van de volgende een balk vallen
Maar er zaten ook echt hele goede sprongen tussen dus ik heb er zeker vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Ze is nog jong, dus ze mag fouten maken
MamaMiesje schreef:Psies: die kan in september MAKKELIJK 80 springen
En verder weet ik alleen dat het halfzusje van Dunla (Anouk O'Gulliver, stamboek merrieveulens) een 1e premie heeft gekregen. Maar heb die hele rits andere halfzusjes (3-6 jarigen) ook allemaal gemist