Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TinkerVlot schreef:Ook een lekkerding hoormag je trots op zijn
![]()
En wat ook gewoon zo lekker is dat The welsh tornado toch een zekerheid geeft altijd bonte veulens want daar is hij op getest en is er erg sterk uitgekomen...
Tinkermuts schreef:iedereen van harte met de premies
waarom was indezz niet te beoordelen?
Kytha schreef:Heeft iemand een lijstje met alle uitslagen, ben wel erg benieuwd!!
miekymouse schreef:HIJ WAS NIET TE HANTEREN, WILDE ALLEEN MAAR IN GALOP, KWAM NOG EEN KEER DE RING UITGEZET, EN DRAMDE DWARS DOOR DE VOORBRENGER HEEN. ZE KONDEN HEM NIET BEOORDELEN OMDAT HIJ GEEN DRAF HEEFT LATEN ZIEN.
HIJ LIEP VOLGENS MIJ GEWOON GOED, TOCH ZEI DE KEURINGSMEESTER DAT HIJ NAGEKEKEN MOEST WORDEN DOOR EEN DIERENARTS, IK ZAG ER IN IEDER GEVAL NIETS RAARS AAN.
ERG ZONDE VOOR HEM EN ZIJN EIGENAREN.
_Rhiannon_ schreef:Inderdaad zonde Annemiek, hij wilde op een gegeven moment ook erg graag galopperen, waardoor z'n draf wat hupserig werd.
Snap alleen niet dat er 's ochtends een jonge hengst was die met z'n achterhoef nog geeneens in de buurt van de afdruk van zijn voorhoef kwam en die kreeg nog 7-ens voor zijn gangen, ik vind dat gewoon onvoldoende.
Maar goed snapte wel meer niet, maar daar is het een keuring voor, smaken en meningen verschillen (gelukkig)
Citaat:Hengsten die voor één of meer onderdelen 7 of lager scoren worden niet geprimeerd en zijn dus afgekeurd voor de dekdienst.[/i]
Betreffende hengst is dan in ieder geval niet goedgekeurd voor de dekdienst.
Misschien vinden ze een 7 dus een onvoldoende zeg maar..
frangelica schreef:Citaat:Hengsten die voor één of meer onderdelen 7 of lager scoren worden niet geprimeerd en zijn dus afgekeurd voor de dekdienst.[/i]
Betreffende hengst is dan in ieder geval niet goedgekeurd voor de dekdienst.
Misschien vinden ze een 7 dus een onvoldoende zeg maar..
twee keer 7 of meer was het volgens mij.
heb er een gezien die trok met het achterbeen die kreeg toch echt een tweede premie, zelfs mijn vriend zag het (en dat is echt een leek )
vind dat toch echt niet kunnen maar goed is mijn mening.