oh ja dat is waar.Ja denk het wel. Moet even kijken ben dan weer met de winkel aan de gang. Is dat het paas weekend?
waar is dat??trouwens mel, jij weet de weg om de hoek niet eens dus succes misschien maar een tomtom op je scooter!! hahah
WenK schreef: Zomerseizoen he, dat is makkelijker organiseren en vaak gezelliger ook...I know, bedoelde meer waarom is het nog geen voorjaar haha mis het rijden zo en wil trainen met springen
Cheveyo schreef:POLLO schreef:oh stoer ik mag voor Tom een startkaart aanvragen. Leuk Leuk.Dus ik start met Tom alle dagen 2 proefen L1.En met Baggio alle dagen Z1Eerste word ik al niet meer dan haha, stoer dat je mag aanvragen!Troost je hoor, ik ook niet hoor als ik met Myrthe ook in de L1 rijd
Zoefff schreef:waar is dat??trouwens mel, jij weet de weg om de hoek niet eens dus succes misschien maar een tomtom op je scooter!! hahah Shhtt.Ik weet nooit wegennamen
haha kan hij zich geestlijk voor bereiden..Dat zal hij nodig hebben hoor. Ik ga fanatiek aan de slag.Ja silas dat is jouw schuld hoor haha
Gaaf hoor, met Tom. Kunnen we seizoen 2010 gewoon weer samen beginnen in de L1 Hier wordt morgen de startkaart + coupons geregeld voor Myrthe Gaat volgende week fanatiek naar de overkant om te oefenen
ik zal zodra de bak weer rijdbaar is wat conditie op gaan bouwen met em want hij heeft al maanden niet meer gewerkt...op wat buitenritjes na maar das niet echt werken ey