Grit schreef:mooie verhalen.
Ik heb mijn broer opgesloten in de berging, vond hij niet leuk
joh? flauw hoor van m!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kunnen ze nog tgrauma's aan over houden 
(is grapje btw)
In je bureaukastje..
OMG! Lucy_1 schreef:mnkortleve schreef:Zullen we een dagje ruilen jij mijn kids en ik die van jou.![]()
Heb jij er meiden tussen?![]()
Nee hoor Janet, valt best wel mee... Maar heb gewoon 3 jongens en die lossen het op met knokken in plaats van met praten... Hoewel die oudste aan het puberen is, en met buien de oren van je kop l*lt....
Ze zijn alleen alledrie ontzettend onhandig.... Van wie ze het hebben, geen idee....![]()
Maar ik heb op het algemeen schatten van kids....
.De jongste is er zo een,die zat met haar 3 jaar al op de schutting van 1.80

Ken hem nog niet door en door, maar daar gaat vanaf nu verandering in komen

ellieellende schreef:de laatste keer los in de Efteling was toen ik hans en grietje eens van dichterbij wilde bekijken en over het hekje geklommen was.....
helemaal niet meegekregen dat je Bir Himesh ging halen... Maar nu lekker thuis met shiloh
en was alweer 1.42m en nu misschien alweer groter
de buren waren ook opgehitst straks gezellige kudde
en ah joh dat kleurverschil daar kijken we idd wel doorheen 

(al snap ik natuurlijk dat willekeurige volgorde is) en hier idem enkele bokkers ontmoet waar het echt goed mee klikt 
smiddags was het idd minder 
chanel vanuit zonnige vakantieland paardjes wel zielig dan
en ook brand in de buurt 
hier ook een billenmepper 
en CV hopelijk geregeld
weer een reden om te komen kijken in Grave 
gelukkig zijn ze over het algemeen wel lief en goedkope arbeidskracht

en daarom mag ze ook op Sayla
Hoop dat kleine van schoonzusje ook beetje zo wordt dan is het wel uit te houden 

Verder was ik in mijn herinneringen altijd heel lief en ook verlegen
, mijn zusje is het eens dat ik verlegen was naar vreemden maar heeft verder ook nog andere verhalen
*