*vorige 2 waren allebij bokkers geloof ik* iig cynthia wel de pleeborstel ook dacht ik zo *
Marsafuba
Geplaatst: 19-09-09 18:47
Jeeej, eerste geworden met de 1 meter springen. Zaten wel soms echt moeilijke bochten in, maar iig gewone parcours foutloos! Iemand misschien nog foto's van tinker Bart met Maren Peeters?
aaah het ging zo k*t vandaag haha maja best logisch als je maar 2x gereden heb voor je wedstrijd we hadden wel 180 en 182 punten dus nu is ze M1 startgerechtigde pleeborstel koei
Toushie
Geplaatst: 19-09-09 19:26
aah ik dacht al dat je een bokker was Ze had iig geen zin een wijken , Wat kan die een kop trekken zeg
window
Geplaatst: 19-09-09 20:06
Toushie schreef:
Ze had iig geen zin een wijken , Wat kan die een kop trekken zeg
haha ja tis een echte merrie maar ging wel meer de mist in dan alleen wijken ik zei ook echt meteen jezus volgens mij heb ik nog nooit zo beroerd gereden haha
mensen leuk dat het vandaag weer goed is gegaan!! Top weertje ook!! Ik ben morgen helaas niet van de partij. Hoop wel even bij de cross te komen kijken. SUcces allemaal!!
Toushie
Geplaatst: 19-09-09 20:22
Zoefff schreef:
mensen leuk dat het vandaag weer goed is gegaan!! Top weertje ook!! Ik ben morgen helaas niet van de partij. Hoop wel even bij de cross te komen kijken. SUcces allemaal!!
was super vandaag!! qannick deed t echt geweldig, ben trots. ook nog paar cross sprongetjes meegepakt. qannick dacht alleen dat de oxer ineens 2x zo hoog was ofzo, dus ik heb nog even vliegles gehad. ze kijkt dan ook zo lief verbaasd: wat doe je nou toch?? heel schattig. volgend jaar gaan we lekker crossen, ze vind springen erg leuk ben ik achter. morgen ben ik er niet, dusse... heeeeeeeeeeeeeel veel succes allemaal!!!!
Mixsie is ook lekker gewassen en ontklit! sokken kreeg ik helaas niet helemaal schoon. hopelijk blijft die viespeuk een beetje schoon!!! tot morgen! we hebben er zin in!!! doegie
MelanieB
Geplaatst: 19-09-09 22:14
Zo... waar was ik in godsnaam mee bezig vandaag... was echt ff er niet bij. Gelukkig Bonny wel en sprong ze netjes wat ik wou. 80cm met Ringo foutloos, barrage wist ik het niet meer, dus gekruisde lijnen Maarja, voor 1e keer best.
Bonny 80cm vergat ik hindernis, sloeg over.. Dus toen maar 1meter gedaan, ging top, 1e parcour foutloos, barrage weer verkeerde hindernis...
Ik ben vanochtend ook mn vitaminepillen ed vergeten in te nemen, morgen even 2 naar binnen gooien en hopelijk ben ik er wat beter bij, zoiets heb ik never meegemaakt... maarja.
Cross ging wel goed, 2 langslopers door eigen fout, maar was juist goed voor mn tijd haha. Was 2e dus, ben er wel tevreden mee.
Arwen kan leuk springen Cynthia, maarre... geen 40 hoor, dat is schaamtelijk, véél te laag voor 'm, meer een combinatie voor de 60, wat ook gezegd werd.
Morgen misschien weer een meter, afhankelijk hoe lekker ik weer eens bezig zal zijn.
Ga morgen in het paars met mn bruine tuig, zwart zadel moet opgevuld worden dus ga nu even dit zadel gebruiken.
Iemand nog foto's? Bruin tuig, met rood dekje enz.
Morgen ben ik er rond 9 uur, loop rond met paars truitje en bruine rijbroek + bruine laarzen. Waarschijnlijk een knot in, óf een petje. (ga maar uit van't eerste) Dus als je voorlezer nodig heb, geef maar een schreeuw
MelanieB
Geplaatst: 19-09-09 22:16
Was beetje noodsprong, wou er perse 1 maken want 2 was te krap Toch leuke foto's Snowdon!
Leer mij nu nog eens iets, wat wordt er dan bedoeld met gekruisde lijnen? Ik snapte er niets van
Ja, je was inderdaad een beetje chaotisch he Ringo ook van jou?
MelanieB
Geplaatst: 19-09-09 22:26
Ringo is van Jeanette, die springt morgen ook, 60cm en cross, en ik weer 80 met 'm
Ja ik was echt raar vandaag... arme pony Maarja.. Morgen weer een dag!
Pff hoe moet ik dat makkelijk uitleggen haha.. Ehm, zoals ik het deed
Je moet het eigenlijk zien alsof er een potloodstreep achter je aangaat. tot aan de hindernis. Ik ging bijv na 6 rechtsaf (FOUT ) en dan moest ik ineens weer naar rechts over de triple, nou dat lukte ff niet, dus ging ik linksom, dus kruisde ik de lijn.
Hmm, niet duidelijk haha, ik zal tekeningetje maken.