Snowville schreef:Defensie zoekt genoeg verpleegkundigen hoor met uitzendingen neem ik aan, zal er eens over nadenken. moet nog 1 1/2 jaar
pummer12 schreef:ik zit op een praktijd schoolkweetniet wat voor opleding ik kan toen,IEMAND TIPS ??Wat voor praktijkschool nu dan?Wat kan je goed en wat vind je leuk?
cp112 schreef: Avond dames Pfff ik ben hondsberoerd soms is vrouw zijn zwaar Ga nu even bij mijn nog net niet aangebrande kipje kijkenhoi,,hih nog net niet aangebrande kipje,ga je kip eten ?lekkur
snowdon schreef:pummer12 schreef:ik zit op een praktijd schoolkweetniet wat voor opleding ik kan toen,IEMAND TIPS ??Wat voor praktijkschool nu dan?Wat kan je goed en wat vind je leuk?ik kan veel met me handen en klein beejte met me kopkwiol iets met dieren
snowdon schreef:cp112 schreef: Avond dames Sorry en Heer Ja ik eet een lekker kippepootje vind kip echt heeeerlijk, met zo'n lekker sappig en vet vel Moet alleen nog wel ff oefenen, want alles is klaar behalve de kip
Snowville schreef:hdv schreef:de zorg is een erg mooi en brede sector pummer..Mee eens! en wat bedoe lje daamee ?
nou de zorg sector is erg breed je kan met ouderen werken of met kinderen of in hey ziekenhuis of verpleger bij iemand thuis.
hdv schreef:nou de zorg sector is erg breed je kan met ouderen werken of met kinderen of in hey ziekenhuis of verpleger bij iemand thuis. ik wil graagt tussen de dieren
Ik zou eignelijk altijd nog wel als kraamverzorgster willen gaan werken, maar de studie is zo reteduur....
gehandicapten is ook niks voor mij... voor defensie lijkt me nog wel wat. of wondverpleegkundige in het zh
desillies schreef:Ik zou eignelijk altijd nog wel als kraamverzorgster willen gaan werken, maar de studie is zo reteduur....Zwangere mutsen helpen dus