Nou nooit geweest hoor Leon hihi. Maar heb een gaaf donker rose dekje voor Whis en dat vind ik dan weer gaaf. Ik draag zelf /heb ook eigenlijk niks van rose hihihi
en een mooi roze halster voor serada, maar die ligt mooi nu in de doos hoor, daar blijft ie hier voorlopig lekker liggen. om mooi te houden haha, en oja roze elastiekjes had je er ook bij he . ga ze zeker gebruiken hoor als de manen lang genoeg zijn van der.
prada, die vind ik nou wel weer TE om aan te trekken.
Ik heb altijd nike air max zweer bij die schoenen, en passen ook echt bij mij
Di evan mij zijnzwart met goud, mijn vorige wit met licht blauw en die daarvoor helemaal wit dus zit niet in de fele kleuren dat gaat me tever hihi
Ik houd helemaal niet van roze, draag het ook zelde! Mag het ook niet kopen voor pal, ook geen glitters dat waarderen ze hier niet hihi past niet bij hem , hij moet stoere kleuren krijg ik dan te horen
Iedereen alvast weltrusten voor straks, ik ga naar me bedje heb de hele week stage dus ga in de avond naar de paarden zal dus niet veel van me laten horen deze week sorry! Maar ga jullie wel proberen te volgen en af en toe zwaai ik wel even
Dat van de ontbrekende dochter gaf ik ook al als excuus richting Pepijn... toen hij vroeg hoe oud je was Achjoh, ik gebruik het halster gewoon hoor, ik doe gewoon alsof ik kleurenblind ben Liep met Chennai ook over straat met felroze halster