en Prada vond de uitgang het leukst vd binnenbak over van die witte dressuurhekjes heen maar je herstelde goed en hebt ook nog behoorlijk wat 7-ens in de wacht gesleept toch Ik vond de bak op zich wel súper mooi niet zo'n dicht ding maar wel het voordeel van dak erop
Bij springen dacht prada even dat ze een racepaard was die zo snel mogelijk OM de hindernissen moest ipv erover 1x ging je verkeerd om en toen volte terug om alsnog over hindernis te gaan dat is ook een weigering jammer dat je het niet af kon ronden want had het idee dat het net wat beheerster ging worden ...
Maar Ze stond wel lekker relaxe in haar box en ook tijdens het losrijden/ inspringen gedroeg ze zich voorbeeldig dus zit nog steeds vooruitgang in en anders kom je gewoon gezellig eens bij ons op stal oefenen
idd Berdien zijn van die eeuwige topics
en Jessie en Flynn lekker op de grote wei en ook een keer naar keuring Zullen het vast goed doen
Sita niet helemaal lekker
Nu ff Ziggy en Maxtopic kijken idd leuk 2span
Laatst bijgewerkt door grid op 21-04-08 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, die paarden op 10 vierkante meter vind ik ook altijd een beetje jammer Daarom ben ik ook zo blij met deze plek Precies zoals ik mijn paarden wil houden
Is wel al meer dan op stal, maar het ziet er vaak meteen zo rommelig uit ook met rare omheining en dergelijke snap soms niet hoe mensen het verzinnen zo hutjemutje...
idd gelukkig kun je je paarden zo houden als je wilt ben hier ook dolgelukkig met "onze" boswei en stalling
Gaat lekker lui op bank hangen morgen gaat john's wekker weer om 5u ookal hoef ik niet op ben dan wel altijd wakker (john slaapt langer door wekker dan ik ) en daar wordt je toch best brak van
Maar heb leuke foto's van Ziggy met broer gezien. Gaaf! Sita die ineens moest werken... Gave foto's van Prada in Leusden, was lekker ondeugend zo te lezen... Rox heeft er een eendje bij .... Heerlijke foto's gezien van Chayenne en Snow, wat een mooi koppie heeft ze toch zeg ... Silas super gepresteerd in Leusden... Grid is alleen wezen kijken... Grrr die lekker geniet van Kiki, ook al zo'n lekker ding.... En verder weet ik het niet meer....
Gisteren eindelijk Ben zijn halster weer aangekregen... Hubbie heeft hem op de grond gelegd, in de houtgreep en ik snelsnel halstertje aan... Meneertje was lichtelijk beledigd, maar mocht daarna met mama mee het gras op, dus hij was het weer snel kwijt...