snowdon schreef:Haha ken je alleen Silas als effen tink, Sita?
Nee natuurlijk niet, maar die kwam het eerst in me op.. Twas ook maar een voorbeeld hoor.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Haha ken je alleen Silas als effen tink, Sita?
snowdon schreef:NOG, Deborah
ziggy_janet schreef:ziggy is inderdaad ook NOG niet wit, en stiekem hoop ik dat hij een beetje vlekjes gaat houden.
snowdon schreef:Hoeveel kostte het ook alweer om een dagrit mee te rijden op eigen paard?
rommulus schreef:ziggy_janet schreef:ziggy is inderdaad ook NOG niet wit, en stiekem hoop ik dat hij een beetje vlekjes gaat houden.
kijk zie je wel dat ik niet de enige ben
ik heb gepoogd het erg lang te ontkennen (ben nog steeds bezig)
stug in ontkenning
snowdon schreef:Hoeveel kostte het ook alweer om een dagrit mee te rijden op eigen paard?
Maya schreef:Je kan dan inderdaad kiezen of je met een van de andere twee ritten gaat (vrijdag is wat onpraktisch en kort om eerlijk te zijn). Dus dan of voor de zondagochtend van 10-12 of van de zaterdagmiddag een hele dagtocht van 10-15/16 ofzoiets
Kosten zijn 13 euro per uur
Degenen met een eigen paard betalen 50 %.
Maya schreef:Knoppen mogen wel iets groter lettertype, dit is wat klein / moet goed kijken voor te lezen. (die links met name)
Links, mss de groepering iets duidelijker weergeven? Dus : Sites van mede-tinkerfanaten: in bold / groter ofzo?