Net terug even uitgehaald begon de buurhond te blaffen vond die spannend hoor grinnik. Nu telkens van die korte sessies kwestie dat die stil aan went hier. Vanmiddag eens zien of ik hem en Cup kan samen doen even, eens zien wat dat geeft .
Vandaag in de groep gezet (nouja, de helft). Eerst gewoon buiten gezet en daarna Shylow met Chazie erbij. Mello over de rooie want "haar" veulen was van haar weg gehaald dus Mello ook er maar bij gezet en Cayden stond zielig in een hoekje en die er dan ook maar bij gezet en nu staan er nog 3 merries apart
Heel veel sterkte Donnar... Hier gaat de merrie van mijn moeder enorm goed op de Artro duppels van Puur. Scheelt ook heel erg dat het nu beter weer wordt voor Indy.
Gefeliciteerd met Finally Finn!
En heb je een beetje je gedachte kunnen verzetten tijdens de les Dott?
Hihi, enge blaffende honden
Ah, Sansa gezellig bij de andere. Knap meisje! Moet altijd wel wennen aan blauwe ogen, vooral als ze 2 verschillende ogen hebben
Hier heerlijk druk met werk, de paardjes, de poezen en de kipjes Koningsnacht konden we met spoed naar de kliniek met onze jongste poes, die heeft een autoimuun ziekte waardoor ze open wonden op haar hoofdje krijgt en ze had ineens een enorme uitbarsting. (ging al een hele tijd goed op lage dosis prednison) Nu helaas weer verhoogd... Kijken hoe het nu gaat en hoe ze zich voelt... Met de kuikentjes gaat het super. En ik heb nu kwarteleitjes in de machine liggen. Ben ook bezig met een hok naast het kippenverblijf voor de kwartels
Draakje, heb zac weinig gereden vd week dus meneer ging even kijken of alle regeltjes nog wel gelden druk genoeg en afleiding genoeg. kwarteltjes zijn zo grappig, als ze net geboren zijn vind ik het net kleine spinnetjes zoals ze rond rennen.. wel alen van je kat zeg.. auto immuun ziekte, heftig..
Oh wat een leukert Lor! Das idd erg naar Maartje. Hier is ene kat nog steeds 'verkouden' arme dier is inmiddels al bijna 4 maanden aan het snotteren. Hij is er erg vrolijk onder dus tja dan laat ik het maar even. (antibiotica deed niets, en ze hebben een maand geleden in zijn neus gekeken, en monsters naar het lab gestuurd, kwam helaas niets uit).
Knappe Sansa! Ooh wat spannend, ben zo benieuwd wat voor veulen Whis ervan gaat maken!
Het is in ieder geval niet bacterieel dat is onderzocht (snot). Helaas hebben ze dus niet gekeken of het viraal is Zou dus een hardnekkig virus kunnen zijn, ook , chronische niesziekte zou ook kunnen (is wel braaf geënt), maar ja zelfs als dat het is heb je weinig kans dat er iets tegen kan doen.
Kat heeft zó veel stress van dierenartsbezoek, laat gewoon alles lopen en is minimaal een week van slag. Daarom laat ik m maar, zolang hij er vrolijk onder is en het niet erger wordt.. Gaan waarschijnlijk wel het lab rapport nog aan een andere dierenarts voorleggen.
Balen zeg... Onze kat vind het ook maar niets bij de dierenarts, zo zielig. Misschien dat een huisbezoek nog een optie is? Maar dan is bv een ctscan van de neus weer erg lastig.. Naast niesziekte kan het vanalles in de neus zijn.. een vreemd voorwerp, vergroeiingen, poliepen, tumoren, allergieën of schimmels... Komt het snot uit 1 neusgat of beide?
Nientsje
Geplaatst: 02-05-15 22:26
Spannend _Patrick_!
Arme poezel
Ik heb Feike vandaag weer eens laten vrijspringen, de laatste x was alweer tijden geleden. En hij ging hoog... heel hoog Heb het ook gefilmd dus hierbij komt een filmpje Ik heb alleen de hindernis niet zo tactisch neergezet, na de sprong was er niet veel lengte meer om uit te rennen, maar Feike redde zich er wel mee. De volgende keer ga ik de sprong wel wat beter neerzetten. Nou hier komt ie Natuurlijk hebben we ook afgebouwd, maar dat hebben we niet gefilmd
_Clocloken_
Geplaatst: 02-05-15 23:00
Nogmaals gefeliciteerd met Finn Lor
Duimen dat Whis drachtig is
knappe feike!
Vandaag rustig op Milkshake gezeten, stilaan weer beginnen rijden met haar. Milkshake staat net als haar veulen te koop maar is zoals jullie zien een kruising tinker, maar desalniettemin een hele leuke zou een super kinderpony zijn! Ook is Philippa gisteren gedekt door onze Jackson, hopen op een knappe baby voor volgend jaar
Even een foto van mij op Milkshake (was nog gewoon rustig met touwtje om rondstappen en draven om eens te zien hoe ze reageerde):
Ja ze is inderdaad leuk en heeft twee leuke maanogen Maar voor ons is ze te licht voor onze hengst, dat zou echt geen goede combi zijn. We hebben haar dan ook uit compassie gekocht omdat ze weg moest bij haar vorige thuis omdat ze onverwachts zwanger was. Bij ons kreeg ze de kans om op haar gemak te bevallen en nu rustig samen met ons een geschikt baasje te vinden