knappe baby's!! altijd leuk die baby foto's en te zien hoe ze nu zijn... en de plannen ook! Whis x Pat. leuk.. nog een baby Aslan.... hopelijk met minder pech! Bas x Moarn wat dat moet worden...
Wie zijn de ouders van Lilly???
Jaron... hij doet het ook allemaal braaf he!!! fijn Karlijn, dat de ouders van Sterre jullie meehelpen..
Poosje81
Geplaatst: 13-08-13 21:55
Snackie schreef:
Ja idd, haal je haar dan naar huis?
In maart komt ze naar huis inderdaad!
Mooie foto's weer Andrea!
Jolandaa_
Geplaatst: 13-08-13 22:33
komt onder een steen vandaan
hoe is het hier ?
Laatst bijgewerkt door Jolandaa_ op 13-08-13 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja even donker. was dit topic ook kwijt heb 4 weken niet gereden en nu weer van voor af aan beginnen.. wist ik ook wel van te voren ik kan heel slecht tegen dat warme weer. ik krijg veel inspanningshoofdpijn en zie dan zwart voor m'n ogen. en om dan ook nog te gaan paardrijden. dat wilde ik Dana ook niet aan doen.
flink aan 't rijden. longen zijn goed. nu conditie opbouwen en actief aan het been werken. been = been en niet 4x been geven voor ze aandraaft.. Dana is ook drachtig bevonden. Wederom van Yellow. rond 8 april is ze volgend jaar uitgerekend.
Dana krijgt op een dag (in 2 porties verdeeld) 1,5 kg brok, 2 plakken hooi en overdag gras. als ik gereden heb vaak nog 0,25 kg brok of muesli of wat wortels en een plak hooi. Dana is nu mooi op gewicht ook alle mijt is inmiddels verdwenen. bij alle tinks overigs. Helaas heeft Roos weer schurft. dus die word weer behandeld