Morgen komt het verzorgstertje voor Diaz meteen mee met verhuizen! Ik laat haar dan gelijk even rijden en dergelijke, en kijken of het klikt!
tinkerplein
Geplaatst: 24-06-12 22:55
Hey Allemaal!
Welkom Magica,leuk dat je donderdag bij Luna gaat kijken,ze staat bij ons in het land,leuk dier. hi,hi,koop je Diablo toch voor je vriend? Hoop voor je dat de klik er is.
Ik heb eigenlijk nooit paarden laten keuren,neem gewoon Bert mee,zit al vanaf kleins afaan in de paarden,zijn vader fokte KWPN-ers en loop zelf ook al ruim 30 jaar in het wereldje rond en ik vertrouw(hoe stom het ook is)op mijn gevoel.
Diaz morgen verhuizen,sterkte!
Zie nog een nieuwe naam,loving tweety,welkom!
Vraag me af wie er vandaag geen regen gehad heeft?
Poosje81
Geplaatst: 24-06-12 22:58
fayem89 schreef:
jaa dat is wel een hoog risico... maar jou pareltjes zullen vast geen krijgertjes zijn geweest
Nope, eerlijk gekocht
Hier ook extreme regen natuurlijk. Weggespoeld op wedstrijd vandaag.
bleegggg regen, is niet leuk... Ik zat vandaag op walcheren, regen regen regen... ga de Oosterschelde kering over... zonnnn!!! daar wordt ik nou vrolijk van he... mn woonplaatsje zo in de zon heerlijk.
Leonoor heb je 3 juli of 6 aug. nog intresse in een prof. fotoshoot in Burgh-haamstede met je kinders???
Ik moet ook eerlijk zeggen,. de eerste was een afgeragde 50% manege pony (was een eigen pony maar mocht een half uur per dag een les meelopen voor tegemoetkoming in stallingsgeld, beest liep 8 lessen uiteindelijk)mensen gingen verhuizen, paard kon niet mee en niemand wilde hem kopen.(verkocht wegens scheiding) 2e arabier met artrose.(verkocht wegens te druk) 3e gezond paard, maar wegens niet betalen van stalgeld, en in ruil daarvoor paard gegeven.. dus koopje. (overleden na 3jr) 4e paard een dressuurpaard die met pensioen mocht, niet geslaagd overigens. nu 5 jaar later is hij nog maar semi met pension. (verkocht aan een medebokker die gek op m was) 5e paard 1000incl keuring, maar na 2.5 jaar helaas uit elkaar gegroeid. (verkocht en helaas uit het oog verloren) en nu dan jaron.. en dat is tevens de laatste, want als dit niet past hou ik het voor gezien.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 24-06-12 23:21
Mara: wat knap dat het afvallen nog steeds zo goed gaat. Denzel die een fotoshoot krijgt, leuk !! Karlijn: spannend morgen. We horen de verhalen wel weer.
Wat leuk om te horen hoe iedereen aan zijn paard is gekomen en wat de kosten waren. Ik kwam er van de week achter, na alle bedragen opgeteld te hebben, dat Kayleigh haar opleiding + mijn menopleiding meer kost dan wat ik voor haar heb betaald. Oeps.
Toch blijf ik erbij dat het aankoopbedrag nooit zo zeer het grootste bedrag is. Alle kosten die erbij komen elke maand. Dat blijft maar terugkomen. Zou ook wel een leuke (met overheersend zwart) veulentje erbij willen. Deze vind ik zo prachtig. Veulen van bokker Julian.
Merrieveuelen "Jackie Boss" Moeder Shakyra en vader Hugo Boss
Zien jullie al een mooi 2 span voor jullie ? veulens van Deaglan vind ik tot nu toe ook erg gaaf. Eigenlijk wel meerdere veulens van bokt die ik leuk vind dit jaar.
Nee, hij heeft dit jaar 1 nakomeling, bij ons op stal. En voor volgend jaar ook maar 1 die gedekt is. Prima wat mij betreft, mag best een beetje exclusief blijven Hij zal ook niet eeuwig ter dekking blijven staan.
jaaa Simone ik vind haar ook echt heel gaaf!! maarja ik heb dan ook een zwak voor King.. hihi dus jaa zelfde achtergrond 1 plus 1 is.. hahaha maarehhh merk ik hieruit dat je aan het rond kijken voor een tweede Kayleigh hihi
Leonoor, 3 juli is volgende week dinsdag. en 6 augustus valt op maandag. het zouden fotos worden in duin omgeving.
king mag er zeker wezen, maar zijn peet oom baggio ook maar jah, heb geen merrie!
Weet je, Bas is qua rastype misschien niet het ultieme paard, maar zijn karakter, jemig wat een werelddier is het toch. En ik zie het zo enorm terug komen in zijn kinders!
Oh Simone, da's een leukerd zeg met z'n mooie blauwe oog!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 24-06-12 23:46
Faye: nee eerst mijn school maar is afmaken. Dan kijken en kopen haha Bij ons op stal is er iemand bezig met fokken (fries dan wel). Dan gaat het toch ook wel een beetje kriebelen. Lijkt mij zo bijzonder, veulen uit je eigen merrie. Ben dan wel iemand die het wil houden. Worden al genoeg paarden gefokt verder
Leonoor: wat leuk, ben benieuwd naar de foto. Zit net bij King zn foto's weg te kwijlen. Vind het altijd zo mooi als het paard een fijner hoofd / neusje heeft.
Andrea: kan je geen baarmoeder transplanteren ? Kayleigh wil vast als je dr lief aankijkt, dr eitjes wel afstaan
DeCobvan
Geplaatst: 24-06-12 23:51
hahaha nee dat wordt niks een king x denzel...
jaa een veulentje van Kayleigh zou ook wel heel leuk zijn natuurlijk! ik weet nog dat Baggio nog een Baby Baggio was en mee mocht wandelen met de door ons georganiseerde tinkerrit in Burgh Haamstede... een ukkie dat zo´n grote vent werd, ik weet nog dat ik toen tegen mijn moeder zei, ´kijk eens hoe leuk zo´n veulentje mama, daar kan je echt leuk mee lopen` ik wilde er toen al 1 bij terwijl we shakiro net 3 weken hadden hahahhaa en dat allemaal door baby Baggio
Toen was Bas een jaar bijna volgens mij? Ik heb er nog wel ergens fotomateriaal van denk ik.
Baarmoedertransplantatie Kan je beter een leuke merrie leasen voor een tijdje.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 24-06-12 23:56
Heb het programma draagmoeder gezocht gevolgd. Bizar voor woorden hoever mensen gaan voor een kinderwens. Er kunnen dus baarmoeders getransplanteerd worden.