Ravien toch? Wordt nu wat zwaarder of niet? Leuke foto's hoor!
En Leon even heel streng geweest dus...
Wij net nog even met Kascha gemend, en ik hield Banbay achter de wagen aan een touw vast, ging superlekker. Was bang dat ik hem mee moest slepen, maar hij was lekker alert!
Wat gaat ze daar doen dan?? (heb ik weer gemist hihi)
grrr
Geplaatst: 25-10-09 17:36
Zaterdag ja... ben zo benieuwd hoe ze terug komt! Gaat heel lekker hier hoor, maar wat kleine puntjes waar een professional zeker beter mee om weet te gaan dan ik... Niet naar Wormer, maar Oostzaan trouwens.
grrr
Geplaatst: 25-10-09 17:36
Whis_Serada schreef:
Wat gaat ze daar doen dan?? (heb ik weer gemist hihi)
Jammer Ellen, welke auto gaat het worden?? Ik heb zelf niks met aangespannen rijden, maar meerijden vind ik wel leuk. En het voordeel is dat je mensen mee kunt nemen en veel gemakkelijker kilometers maakt.
Slim Marleen, twee vliegen in een klap
Ben zelf meer van de "engelse outfit". Ik vind sommige westernzadels te groot/imposant op een paard met weinig body en ik ben niet van de westernlaarzen. Jeans en boots vind ik wel leuk.
We krijgen een ford focus wagon, maar de lichtste uitvoering, en die mag maar 700 kg trekken.... Ik heb met mijn verzorgpaard altijd graag mogen mennen, en meerijden trouwens ook! Maar het lijkt me voor Niamh ook zo leuk, lekker veel afwisseling!
Zo heb ik Whis leren kennen in haar advertentie.(toen was ik verkocht)
grrr
Geplaatst: 25-10-09 17:42
Doen we hier ook hoor Ellen, veel afwisseling. En voor de kar op straat is natuurlijk in het begin minder belastend dan erop... dus da's ook een voordeel. En lekker mensen mee, da's gezellig! Heb Banbay net z'n eczeemdeken maar weer opgedaan, en via internet een regendeken besteld, hij schuurt nog best wel...
Berdien.. allemensen Flynn is een reus wel een hele knappe reus haha, en wilde rit met Jessie gehad
Annique lekker met Palletje bezig!!
Ga zo ff de topics checken!
Petra van harte zeg! Geweldig zeg!!
Leon lekker met Snowdon voor de kar weggeweest!
Nette foto's Djoeke!
whisje is wel schattig daar idd
Nou Travis en Fjord staan bij elkaar in, was wel even wat gejaag, Travis is onderdanig aan Fjord dat was meteen te zien Wel prachtig hoor dat kuddegedrag, gelukkig geen getrap of gemeen gejaag. dus ze staan nu met een paar hoopjes hooi in het land en dat gaat goed. Heb er nog wel ff filmpje van maar dat moet ik vanavond ff proberen te uploaden we hadden nog wat plakjes brood in het land gesmeten en ja dan ginbgen ze achter elkaar aan rennen, en dan was het ineens hooo stop ik vind hier een broodje, die ga ik eerst ff opeten
Westernzadels zijn ook lekker duur Peet, daarom heb ik ook een tweedehandse... Het schuren is idd heel sneu, hoopte dat het nu wel over zou zijn, maarja, kan hem met die regen niet met een natte deken laten staan, vandaar de regendeken. Ben trouwens zelf verbaasd over hoe groot Banbay nog geworden is, hij lijkt nog steeds te groeien...
Dagmar, de kudde is dus weer compleet, ging best netjes dan toch?
Laat maar eens wat foto's van Niamh voor de wagen zien!