[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:08

Ook onze kat komt thuis met konijnen, ratten, mollen, muizen en vogels. Ook onze huispoes (hebben er 2, 1 op stal en 1 binnen, overdag zijn ze alle twee om het huis te vinden, de een slaapt op stal de ander binnen) vangt konijnen. met een haas zijn ze nog niet thuis gekomen, maar die zitten hier misschien heel weinig?

prachtige poes eefje, heel mooi gezichtje.

leuk Lordj, nog meer foto's :D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:08

Ik stoer? Nee joh ben gewoon de beste!
Afbeelding

En mijn andere kant is altijd een beetje boos ( uitstraling)
Afbeelding

Mama en ik doen wel al aan avondgymnastiek.... ik moet verkocht worden dus ik moest op de foto :)
Afbeelding

Ik heb wel goed me best gedaan hoor!
Afbeelding

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:15

ik heb zelf wel een kat, maar die woont sinds ik bij mijn vriend woon, bij mijn moeder. we hebben wel geprobeerd om hem hier te houden, maar de hond stond te kwijlen voor het raam, en mijn kat is ook zo'n held, die ging uitdagen voor het raam... ook niet zo'n succes dus...
en dit gebeurt er als mijn kat een konijntje ziet :

Je moet om het hoekje wachten..............
Afbeelding
En dan aanvallen!
Afbeelding
Helaas vond Doedel het helemaal niet erg :P
Doedel en Puck waren de beste vrienden. Helaas is Doedel er niet meer...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:23

Ow.... nou begin ik het allemaal te snappen! Ik heb hele sociale katten in de buurt! die leggen ook elke keer mijn hond op de deurmat... Ze laten hem wel heel en andersom.... Soms doen er ook nog een ander kadootje bij, dan sproeien ze de hele voordeur vol! Leuke beestje joh, katten.... Als ze klein zijn vind ik nog wel heel lief hoor;-)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:28

Waaaai,

Pff veel bijgelezen weer, heb lieve koeien gezien :+: Vind koeien erg schattig, mijn favo's zijn toch wel lakenvelders, hier in de straat heeft iemand die gekruist met 1 of ander harig ras, het zijn wollige lakenvelders geworden, zooo gaaf :+:

Leuke foto's hierboven ook :j

Ook nog wat gelezen over terrorkatten, onze katten (bij mijn ouders) zijn maar heel erg klein, 2 poezen, maar komen thuis met hazen, flaamse gaaien, ratten, salamanders noem maar op, alles leggen ze heerlijk naast mijn moeders bed :)) :=

Ik heb Guusje foto's van gisteren, speciaal voor Ellen ook springfoto's :P en nog wat van in het bos.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:32

Hey....Fagan staat te koop bij EA.....
Wist helemaal niet dat Mariska28 dat van plan was....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 13:54

Ja Fagan staat al een tijdje te koop, als ik het geld had... Ben al vanaf dag 1 verliefd op die merrie.

Knappe poes heeft een haas gevangen!

Onze katten vangen muizen, mollen, ratten en allerlei vogels van meeuw tot musje.
Sem vangt als de beste mollen, zonder te graven, en heeft laatst ook een haas gevangen en lekker opgegeten. En ze heeft geprobeert een ree te vangen, maar dat was geen succes...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:09

ellieellende schreef:
Ow.... nou begin ik het allemaal te snappen! Ik heb hele sociale katten in de buurt! die leggen ook elke keer mijn hond op de deurmat... Ze laten hem wel heel en andersom.... Soms doen er ook nog een ander kadootje bij, dan sproeien ze de hele voordeur vol! Leuke beestje joh, katten....

_O-

Ben zelf niet zo van de katten. Vind het leuk als ze op boerderij een keer voorbij komen wandelen. Maar ik moet dieren hebben, waar je op kunt kloppen. Een kat klopt niet fijn, dat lichaam buigt gewoon alle kanten mee op. Snappie?
Maar de BB is wel een plaatje en de foto's van Doedel en Puck zijn er schattig :z

En ach, die waterhoeren, die vragen er ook gewoon zelf om :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:12

Wat een mooie Bosbaby! Bij welke cattery heb je haar weg?

Waterhoeren _O-, hier zitten er zat in de buurt. Vooral tussen de rietkragge

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:15

Nou kom maar op met die foto's Chantal! Ben benieuwd. Ik heb trouwens officieel besloten dat ik geen wedstrijden ga springen met Niamh. Ik denk niet dat ik dat ooit klaar kan spelen. Nu is er een klein maar dapper meisje dat wel officieel zou willen starten met Niamh, dat kan dan bij de pony's..... maar ja, dan moet ik ook afstappen van mijn geloof.... Dan heb ik een soort van bijrijder en dat vind ik he-le-maal niks....

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:18

Hallo allemaal even snel mailtje tussendoor ga zo doorlezen :

Bonette is gisteren met 146 punten onze 2e stermerrie geworden :)

Ik ben helemaal gelukkig

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:26

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:06

Super Cecile! Gefeliciteerd!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:29

Nogmaals gefeliciteerd TV, leuk!

[KS-ITP] Avelyn op de ICS keuring in Someren

De foto's van Avelyn, verder heb ik niet veel mooie foto's mn zusje heeft erg haar best gedaan maar had het toestel vaak op de verkeerde functie staan.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:44

Zo..., heb de halve dag geslapen, en voel me nog niets beter, dus voor morgen ook maar afgemeld... Mooi balen in deze drukke tijd!

Huh, jullie katten zijn echt stoer dan, de mijne is een watje, vangt nog net muizen... En dat terwijl ik er een officiële stalkat van gemaakt heb... Ze zit meestal in de kippenren (met kuikens!), te drinken of alles te bekijken. Of ze ligt lui op het dak...

Cecile, ook nogmaals gefeliciteerd met Bonette!

Wauw wat een plaatje van een boskat zeg!!!!!!!!!!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:54

onze maine coons komen thuis met zeemeeuwen,meerkoeten, muskesratten,houtduiven en jonge vogels echt heel ranzig!!!
meestal wordt alleen de kop opgegeten ze zeggen die zijn het lekkerst!! :D

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:27

Balen Marleen dat je ziek bent! En inderdaad net als de drukke tijden op school er zijn!! Voelt bij mij net zo!

Leuke topics gezien!

Katten, die van ons is een echt huiskat die elke dag wel even een ommetje maakt door de buurt.
Ze komt weleens thuis met kikkers/padden en muizen maar nog vaker met bakjes waar gehakt of kip in heeft gezeten of lege blikjes kattenvoer!!! Die gaat ze dan uitgebreid uit zitten likken onder de tuintafel!
Maar bij ons liggen op de bank bovenop de folders is ook erg lekker!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Spelen met de folders is ook leuk!!
Afbeelding

Of gewoon liggen op de leuning van de bank, net doen of je bijna slaapt maar als de deur dan opengaat heel hard naar boven rennen!!!
Afbeelding

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:44

Bij ons in de singel zie 's nachts ook allemaal rode lichtjes(van de waterhoeren) :D

Ik heb 3 boskatten en 1 siamees.De oudste boskat en de siamees gaan gewoon naar buiten,ik woon achter een dijk waar alleen maar gefietst wordt,dus ze hebben de tijd van hun leven.Ik heb nog een BB van een jaar en de kleine BB.De BB van een jaar is nu zwaar beledigd door dat kleine ding.Ik hoop wel dat ze t goed gaan vinden met elkaar.De oudste BB komt regelmatig thuis met een houtduif,dan zit heel mn tuin onder de veren,af en toe een prutsmuts en muizen.De BB van een jaar heeft wel eens heel stoer een hamster gejat. := Ze heeft t overleeft hoor.
Oh en ze is zo leuk die kleine BB... :9

:(:) Marleen

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* TV *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:48

Oh Oh,ik heb nog een ranzig verhaal..In mijn vorige huis hadden wij vloerverwarming in de keuken,toen had de siamees 2 muizen opgegeten maar die vielen niet zo goed,dus uitgespuugt op mn vloerverwarming.Ik kwam later in de keuken en toen keken daar mij 2 muizen kopjes aan,de oogjes zaten er nog in..lekker 2 ingedroogde muizenhoofdjes.Toen kwam mijn nog jonge BB en die dacht oh,das lekker,en vrat zo een uitgekotste muizenkop op,ieieieieiew %)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:53

roosje wat lief, en mama geworden :z

Grit leuke foto's :D

Kasha em Kai een hoge 2e premie +:)+

Leon :(:) ?

Grid communiefeest :P

Schattig kalfje Nathalie *D

Maartje, gefeliciteerd met de premies +:)+

dochtertje van Mich bij Bianca thuis :+: foto's? :P

leuke foto's van Móhr en Noa :+: dazen ~~}>

Marleen ziek :(:)

mooi weer *\o/* :):) :#

Bianca lekker geslapen :z

aaah, bah, Angela, viese kat :Y) :+

Eefje, hoe schattig aaaaaahw :+: :~ :z
En dan nog moeten werken ook :(:)

Waterhoeren :')

Aaahw, Faramir :+:

Fagan te koop, dat deed ze toch om het veulen (niet die van Fagan, maar het veulen van de andere merrie) te houden?!

Gekke katten }>

Gefeliciteerd Cecile +:)+

Leuke foto's Chantal :D

Avelyn op de keuring :z

Leuke poes Carola :D

Ieuw, Eefje, da's goor :\

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 17:05

Hier ook allemaal rode lichtjes snachts langs de waterkant van de waterhoeren :=

Eefje bij welke cattery komen jou Bosbaby's weg?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:24

TV; *\o/* goed gedaan!

Hier geen waterlijn met rode lichtjes van de waterhoeren :n Ik zie graag foto's :D

Ellen; dan niet doen. Jij hebt zo toch genoeg plezier met het springen, daarvoor hoef je niet op wedstrijd en voor Niamh zal het ook niet perse hoeven. Misschien kun je een keer meedoen met een onderling parcourtje.

Beterschap Marleen!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:53

de buiten poes eet alles wat ie vangt op, de binnenpoes laat alles helemaal heel en dus ook geen afgekloven restjes.

wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voeld grrr. ik heb net ook even op bed gelegen, moest er vannochtend heel vroeg uit en was nog wel moe.

heb vandaag mn eindpresentatie gehad op school. meteen gehoord dat ik een 7 had, ben dus klaar met school. :D :D :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:06

Ook al is het 2 pagina's geleden.. gave foto's zijn het geworden Bianca!

LordJ, wat een ontzettend leuk veulentje zeg!

En gefeliciteerd Cecile!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:11

Grit leuke foto's zeg :)
Kasha en Kai goed gedaan :)
Draakje was gezellig he :
Bianca leuke foto's van die knapperd
Eefje echt te lief gewoon haha
Chantal leuke foto's :)
Carola idd een leuke poes

Als ik iemand ben vergeten srry :)

Nou de DA is geweest want bo word maar niet hengstig (zelf dacht ik echt dat hij een fout had gemaakt en dat ze toch nog drachtig was) maar helaas toch niet. Er zit een super groot ei op dus toch nog maar afwachten pfff en doorgaan met elke dag schouwen...

Toch maar aangezien bonette opeens niet meer drachtig was de rest ook na laten kijken

*Bo dus niet maar heel snel hengstig
*Sofie der veulen heeft alle vitamine en kuren doorstaan en is enorm druk :) Lag met met hoofd naar beneden dus duurt nog wel even maar vind ik helemaal niet erg. (en hij vond dat ze er al iets beter uitzag :) (helemaal trots :P )
*Patty harstikke drachtig je zag het dingetje gewoon heen en wee zwemmen haha (Bijna 10 Weken)
* Guusje is ook hartstikke drachtig en dat dingetje was ook niet rustig haha (die zit op ruim 10 weken)

En toen als laatse Willey hoe het met haar ging nou dat zal ik vertellen... Het gaat super met haar ze is weer helemaal de oude en is weer de vrolijkheid zelf oooo wat is dat toch heerlijk na wat er gebeurd was.... Nou ik ben helemaal gelukkig want als ze zou opknappen zou ze naar mijn zus gaan in belgie en daar wordt ze western ingereden en gaat ze ook een super toekomst tegemoet...

Nou ik ben ook weer mijn verhaal kwijt hahaha