[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:09

Ik ga zo wel even een fleecedekentje bij Bas erop leggen, hij is weer zo nat. Zijn huid niet gelukkig, heb ik wel even goed gekeken.
Dan hoop ik dat hij vanavond droog genoeg is om de kou aan te kunnen...

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:11

Hier is de gemeente wel druk aan het strooien en sneeuw schuiven, al is dat tot op heden alleen maar op de doorgaande wegen gedaan.

Janet balen zeg hopelijk ben je snel weer de oude... Tijdens je weekendje brabant moet je toch zeker wel beter zijn!

Tobias heeft ondertussen lekker in de sneeuw gespeeld Haha! en ligt nu uit te rusten op zijn kussen Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:11

Ik denk het wel hoor puchje. Als de huid maar droog is. Die dikke shet vachten isoleren als een gek.

Ziggy heb ik net weer even een soort van geborsteld. Even die vieze modder plekken eruit. Hij is ook alweer aan het verharen, Dundee ook.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:12

beterschap janet!
ik ga ook maar eens de sneeuw in met de doggies Haha! brrr

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:13

arjan dan zorg ik gewoon dat ik beter ben. want ik ben zo benieuwd naar jullie stekkie. En gewoon even lekker bij kletsen, en jullie kudde bewonderen.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:14

Goed zo! Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:17

Ik ga wandelen en foto's maken! Haha!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:17

Eevj schreef:
Teuntje111 schreef:
wel eens een echt hengstige merrie voor zijn neus gezet?

Nee eigenlijk niet haha, maar als die er dan bovenop springt, en de eigenaresse van de merrie wil dat niet Tong uitsteken, zijn we verder van huis haha.

Je kan hem ook in zijn box laten schouwen Knipoog

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:26

ohja, zo daar heb ik niet eens aan gedacht haha.
Vraag me alleen af of de box dat houdt. Hij heeft ook al de hele bakrand ( van staal ) gesloopt omdat meneer vondt dat hij wel bij de groep in de bak mocht staan Tong uitsteken

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:38

Ook hier verkouden en niet fit. Maar wel een wit uitzicht met zon Haha! .

Drie uur bezig geweest bij de paarden, vooral dat water aanvullen kost zoveel tijd. Er is nog maar een kraan die het doet en die zit toevallig in de andere stal Koe .

Vince en Tom blijven ook gewoon buiten. Enige nadeel is dat ze op ijzers staan en nu dus continue ijsklompen hebben.
Hoeven zweven boven de grond en nu ben ik bang dat als het gaat vriezen en het glad wordt, ze door die klompen gaan uitglijden op de stoep of op de rubberen matten van de loopstal Boos! .
Iemand hier ervaring mee????
Ga vanavond nog even kijken.

Nu met het zonnetje worden de wegen alweer wat schoner, maar vanmorgen was het nog erg glad.

Spoek vind de sneeuw geweldig, ziet alles wat wit is als een groot grasveld en sjeest als een gek op en neer.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:41

Go jij! Go jij! Laptop doet het weer ... nu nog checken of internet thuis het nu ook weer goed doet op laptop Nagelbijten / Gniffelen

Verder dus lekker naar kantoor geglibberd vanmorgen Clown (1ste werkdag)
Tja moest erheen omdat mijn laptop het dus niet meer deed Rolleyes (kon totaal niet meer inloggen Bloos ) maar als het nl niet persé hoefde was ik denk niet gegaan/ omgedraaid Schijnheilig
De straat was wel mooi wit Pling
Hier keek de lucht zondag trouwens al de hele dag zo alsof het elk moment kon gaan sneeuwen, maar heeft dus toch nog geduurd tot 's avonds denk ca 22u ...

En dus morgen naar Utrecht en zou behoorlijk gaan vriezen... dat beloofd wat Gestoord

Bloos! zitten ook alweer halverwege het topic Nagelbijten / Gniffelen moet ik wel zorgen dat ik straks op tijd het begin voor nieuwe topic af heb Whoosh!

Verder sorry Vriendjes zijn? heb nog niet echt bijgelezen misschien lukt dat vanmiddag nog Bloos

Aan iedereen die het nodig heeft Sterkte/ Beterschap!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:46

Hier is het al de hele dag stralend blauw en geen sneeuw te vinden.
Hoop dat het vannacht genoeg gevroren heeft dat het land weer bevroren was, dan mochten de paarden misschien wee reen dagje op het land staan Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:53

Gisteren door de regen liggen er nu allemaal plassen in het land. Er ligt hier echt NOOIT water in het land, door dat wij op zand grond zitten.
Maar omdat nu de grond bevroren is, kon het water gisteren natuurlijk geen kant op.

Ik heb er vannacht van wakker gelegen. Was zo bang dat Ziggy of Dundee zouden uitgleiden op de plassen.

Grit misschien helpt het om de hoeven heel erg goed schoon te maken, en dan een dikke laag vaseline erop te smeren.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:03

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:13

Janet; ik las ook zoiets over de hoeven van onder tot boven invetten. Kan het in ieder geval proberen.
Plassen hebben we (nog) niet, alleen zijn de stoep en de rubberen matten zeiknat van het gedooide sneeuw.

Strooizout was uitverkocht bij de BB, gaat erg hard nu!

CP112; geen ervaring met Vodafone, dus kan je niet helpen. Maar kan me voorstellen dat je ervan baalt Stoom uit je oren

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:16

vaseline vind ik zelf iets beter werken dan gewoon hoevenvet.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:17

hier dooit het niet Clown

Durf door de harde ondergrond ook maar niet te rijden dus ze hebben voorlopig maar even vakantie Clown
dadelijk eens wat foto's maken 'sneeuwpret'.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:21

Leon en ik hebben Vodafone, ik heb tot op heden geen problemen al hoorde ik wel dat Leon ook hoge bedragen had toen ik in Tsjaad zat, wij dachten dat het lag aan het bellen tussen ons, vreemd want volgens mij betaal je alleen tot de grens en de ontvanger in het buitenland betaald de rest... hij moet ook nog maar eens zijn rekeningen bekijken dan......

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:24

Je betaald inderdaad totaan de grens,

Ik had eerder rekeningen van rond de 20 euro, wel met korting, heb een abbo van 22.50
in augustus hield de onbeperkt sms op en zat ik iest over mijn abbo, op 33 euro, nou vind ik te doen.
In september ging dat naar 49 euro... ok ik schrok even maar zal dan wel wat vaker gebeld hebben oid.

in oktober kreeg ik een rekening van 135!! euro!... toen heb ik voordeel sms aangezet, niet veel geholpen want in november en december had ik rekeningen van 115 en 104 euro....
nou sorry maar zoveel ben i niet meer gaan sms'en, dat kán gewoon niet, helemaal niet nu ik samenwoon. we zien elkaar nu toch iedere dag Vork dus dat is zowiezo minder.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:28

Dat is inderdaad erg raar...
Ik heb zelf geen ervaring met vodafone. Ik heb al jaren kpn en ben er erg tevreden over.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:30

Janet; omdat vaseline vetter is???

Vanmorgen voor de eerste keer Tom en Vince met elkaar zien "spelen". Ze staan wel altijd bij elkaar, maar behalve dat Tom Vince geregeld weg jaagt, doen ze verder weinig met elkaar.
Vanmorgen hebben ze staan "neuzen", Tom hing zijn tong uit z'n mond en Vince zat ernaar te happen. Nors opkijken . Schijnbaar leuk, want ze hielden het zo'n 15 minuten vol. Maffe beesten.
Kreeg het niet goed op de foto, want als ik dichtbij kwam stopte ze. Maar ik heb wel een paar plaatjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En toen was het klaar
Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:31

grit inderdaad omdat het vetter en dikker is.
Leuke foto's zeg!

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:32

Wat een geweldige foto's!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:34

weet je wat voor kruising carlo is?

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:40

Ben een hele tijd niet op Bokt geweest, dus hierbij wens ik iedereen een heel fijn jaar toe met veel paardenplezier!

Heb wat gelezen over dekens en teddy paardjes. Gryffindor is geschoren, dus die staat onder een dikke deken. En Melby en Kanyana staan ook onder een dekentje, omdat ik Kanyana wilde gaan rijden maar dat moet nu uitgesteld worden door dat stomme cvs. Frusty

Vodafone heb ik geen ervaring mee.

Ik heb ook nog 2 zoenende paarden gezien Tong uitsteken

Bij ons is er nog geen vlokje sneeuw gevallen... wel heeft het gister en vannacht geregend, dus overal liggen bevroren plassen. Het is nu hard aan het vriezen.

Verder is hier maar weinig interessants gebeurd. We zijn aan het oefenen voor een show in Oenkerk op Paard en zo, alleen is de bak steeds bevoren, dus wij dachten: dan rijden we even naar de binnenbak die op 4 min. afstand ligt... Is die ook bevoren! Deze week zal er ook niet veel gereden kunnen worden ivm het weer.