Pfoooeehh wat een hitte zeg! Moest voor een werkcollege naar Groningen, de heenweg was de trein overvol, en terug was de trein leeg maar stikheet. Ik houd zo van treinen in de zomer Ben gisteren flink verbrand, dus vanmiddag maar niet zo enthousiast de zon in. Vanavond nog even met Jes op stap, ik meende gister uiergroei te bespeuren, maar dat ga ik vanavond even écht checken. Nou is het tijd voor een methodologietoets, whoehoe!
Goedemiddag!!! Leuke foto's idd! Ik voel me ook uitgenodigt, haha! Lijkt me gaaf om een keer echt te zwemmen! Heerlijk gereden dit weekend, was echt zalig weer! Nog een kleurtje opgelopen ook! Vandaag had ik me mondeling engels.. pfoe was zenuwachtig! Maar heb het toch goed gedaan! En voor me werkstuk heb ik een 8.5 Succes Berdien
Zooo ik kom ook weer eens meedoen in dit topic! Lang geleden alweer .
Het is echt zo ontzettend warm pfff ik kan er echt niet meer tegen . Moet ik vanavond weer bij Anouk gaan waken (veulen mag van mij nu ECHT wel eens komen ), ze is over twee weken uitgeteld, maar kegelt al een paar dagen. En nog steeds geen veulen
Ik heb ook weer eens fotootjes gemaakt van showende Asheuvel hengsten . Vind de foto's wel erg leuk geworden: viewtopic.php?f=53&t=757608
Oh spannend Angeliek! Was Anouk niet drachtig van.. **** die nou niet meer in NL is? (ik ben zó slecht in namen ) Leuke foto's heb je geschoten, knap stel hengsten zo
Ik heb vandaag weer heerlijk bij Chayenne gelegen... net zoals die shet bij Banbay
Kunnen jullie een geheimpje bewaren? Het is eigenlijk verboden om in die grote plas te zwemmen (van mijn foto's) De tweede plas kwamen we Staatsbosbeheer tegen en daar hebben we eigenlijk een heel gezellig praatje meegemaakt (waren twee jonge mensen nog) en die tweede plas mag het "in de toekomst" wel, maar daar waren ze nog met ruitertrajecten bezig... Oops...!
rommulus
Ik heb weer geweldige foto's voorbij zien komen.....
Wat een leukerds allemaal weer, en heerlijke zwemfoto's van snowdon!
Ik heb vandaag pallieter gewassen , hij heeft even lekker geshowd voor me, de foto's komen erop! Houd jullie kwijlbakjes maar klaas hihi, hij is erg mooi schoon (voor zijn doen!)
Maar eerst.....
ga ik lekker eten, en laat ik jullie nog even wachten
Ik denk dat ik alle dressuur achter me laat en voor een BC zadeltje ga kijken, heb een hele mooie bruine gezien. Dezelfde kleur als Prada ik heb het hoofdstel in die kleur ook al western, gekregen van een kennis van ons.