Citaat:
WenK, zou leuk zijn hoor: een 2e paardje! Slijmbeursontsteking is niet fijn, en volgens mijn moeder zijn die spuiten echt afschuwelijk (sorry).
maar ze helpen wel!
en als je je goed ontspant is het wel te doen hoor,ik spreek uit ervaring,heb er al twee te pakken,ik mag dus nog éen keer mocht het weer nodig zijn....
net de veearts weer maar eens gebeld, op een of andere manier blijft Tom last houden van jeuk in zijn manen,die krijgt nu dus eenzelfde injectie als hierboven beschreven.
volgens mij is het een vicieuze cikel die ik niet kan doorbreken,ik word er moedeloos van willen jullie dat wel geloven....
eigenlijk zou ik dit hier niet moeten typen want wie weet gaat er ooit iemand het verhaal in de wereld gooien dat Tommie een eczeempaard is!
praatjes zijn zo de wereld in geholpen,er is hier in ieder geval 1 iemand die daar over mee kan praten
Zaterdag ben ik ook te vinden op P&K ga ik Tinkermuts en Chuck aanmoedigen
Jeehhh, te gek dat je me komt aanmoedigen, heb ik echt nodig hoor want vind het doodeng
Die hengst heb ik ook gezien, leuk beest, mooi getekend, wel wat weinig sok, die stippels waren echt stoer, er stond ook nog een bonte ruin met pools papier, echt een prachtdier, was pas 3 maand gecastreerd, was een jaar of 7, ik viel echt voor hem net z'on nek als Chuck, heb mezelf aan mijn haar er weggesleurd
gisteren paar buien regen op ons kop gekregen in Hedel,veel paarden gezien,ook een paar leuke.
aanbod tinkers was minimaal,ik heb wel een leuke gezien een zwart bonte met witte benen en op die benen zaten allemaal zwarte spikkels ala Pippi langkous paard

ik heb trouwens een weekje vakantie maar het voelt niet zo helaas.....