lekker warm, was vorige week ook al geneigd om mijn thermo laarzen van zolder te halen! rijd van en naar de lessen ook al met een zweetdeken over mijn benen.... hihihihi
Ik heb ook al weer dikkerder sokken aan met rijden. Rij sowieso altijd met sokken tot aan de knie, anders schuren mijn laarzen mijn been open En weer met jas en trui, al was dat wel warmpjes vandaag. Ik kijk nou al weer uit naar maart en april, van mij hoeft dat winterse gebeuren niet zo
ellieellende
Geplaatst: 25-10-09 17:16
A_Pallieter schreef:
hahaha , dan heb ik me westernlaarzen weer aan Ik heb ook nog sokken, met batterijtjes die worden dan warm , lekker hoor!
Nee deze laarzen lopen ook wat lekkerder voor me been
sokken die warm worden!!!! die wil ik ook!!!! waar waar waar?
Grit
Geplaatst: 25-10-09 17:18
Ik vond het vandaag ook niet zo koud. Ik heb eigenlijk nooit last van koude voeten met rijden. Eerder van een koud gezicht, maarja, zo'n bivakmuts is ook zoiets he.
Mooie topics bekeken en ik zie dat het buiten al donker begint te worden.
Leon, ik kom donderdag niet hoor Zou het voor de gezelligheid wel leuk vinden, maar kan me voorstellen dat je niet op een bakrand vol toeschouwers zit te wachten. En de zadelmaker komt hier, dus dat ga ik toch niet redden. En Snow weer een keer voor de kar gelopen.
A_Pallieter
Geplaatst: 25-10-09 17:19
ik heb ook altijd lange sokken aan inderdaad!
ellieellende, ik kreeg ze voor me verjaardag! Ze zijn heerlijk!
Grit, hahaha zie je al gaan met bivakmuts
ik ga even naar de winkel. chocomel halen met slagroom
ships, moet mijn huis wel opruimen.... er willen mensen naar mijn bankstel komen kijken.....
grrr
Geplaatst: 25-10-09 17:22
Ben helemaal blij voor Petra, dat het zo goed ging!!!! En Annique, jullie gaan ook lekker hoor! Leon, lekker door de herfstbossen gestampt! Berdien uitgewaaid met Jessie! En Flyn is schattig groot!
Ik heb op me werk van die leren werklaarzen gehad met bont hihihi heerlijk voor op stal
snowdon
Geplaatst: 25-10-09 17:27
Was hier vandaag wel even spannend overigens... we reden aan de andere kant van de drukke weg bij het bos, langs de Efteling... net onder de Python Komt net dat pokketreintje er aan, vlak langs de omheining met een hoop stoom en geloei. En om ons heen wandelaars die niet aan de kant gingen. Snowdon was er niet zo geamuseerd door En ik zat achterin met Tobias, dus niet aan het stuur.... kneep hm wel eventjes hoor. Ik kon alleen maar schreeuwen wat de menner moest doen, was volgens mij best wel streng op dat moment (degene heeft zaterdag examen voor koetsiersbewijs) Ging allemaal net goed, hij heeft wel even heel krampachtig gelopen omdat hij erg voorwaarts was en even niet mocht
Klinkt als een fijne situatie Wandelaars en fietsers die niet aan de kant gaan... nou heb je als ruiter ook je verantwoordelijkheden, maar sommigen doen het er volgens mij echt om
Met rijden heb ik het niet snel koud, op de fiets wel. De bovenkant van mijn oren, mijn voorhoofd en wangen worden dan zo naar koud, dat gaat echt zeer doen. Maar een goeie muts en hoge sjaal doen dan wonderen
Induna
Geplaatst: 25-10-09 17:31
Ik kan het gelukkig nog af met gewone sokken in m'n western laarzen M'n linker been wordt niet zo snel koud, daar heb ik een steunkous omheen zitten.. in de zomer een drama, maar in de winter lekker warm
Spannend Leon, vooral omdat jezelf niet aan het stuur zat. Braaaaave Snow!! ALs ik zo die verhalen allemaal hoor, wil ik toch ook Niamh best eens aan het werk zetten voor de kar, lijkt me zo leuk om allemaal mensen mee te nemen! Als ik nieuwe banken heb, is dat misschien een volgend iets om voor te sparen.... Trailer gaat m toch niet worden. Heb vrijdag te horen gekregen wat we volgend jaar voor nieuwe auto's krijgen, geweldige auto, alleen 0,0 trekkracht helaas, dus een e achter b halen is best zinloos, als je toch geen auto hebt die m kan trekken....