Nou, Master-jager? Gewoon een jager hoor. Hazen vreet onze kat dagelijks, de poten laat ie bij voorkeur op het terras liggen. En voor de variatie neemt ie als tussendoortje een baby-nijntje, maar nog liever legt ie ze als dootje op de mat... (ik ben echt zó blij dat ie van de ratten afgestapt is om die cadeau te geven... een babynijn ziet er minder erg uit ) Hij heeft maar 1x gehad dat ie een fazant niet opkreeg. Maar dan ging ie er gewoon voor liggen, wachten tot ie uitgebuikt was om weer verder te gaan...
Alle katten die wij hebben gehad eigenlijk wel hoor... Als je een beetje buitenkat hebt, krijgt ie dat toch wel voor elkaar? Kan me voorstellen dat een 'stadskat' niet weet hoe of wat, maar een buitenkat toch wel?
Ze doet me aan een hond denken Eef... dat koppie zo. Maar wel heel lievv...
Wat een onwijs mooie BB zie ik daar zeg! Ben dol op die katten, we hebben ze zelf niet hoor alleen maar huis tuin en keuken katten maar ook die zijn natuurlijk geweldig
Pfffff lange week gehad, maar ben officieel over naar het volgende jaar Was even spannend door hoop dingen van school hun kant af maar het is allemaal gelukt
Gister super gezellige dag gehad, weer een hoop mensen gezien en heerlijk kunnen kletsen was weer geslaagd! Ik heb ook fotos gemaakt die zullen op de website komen te staan van het ICS.
Ik ben nu bezig met fotos uitzoeken van Faramir, zitten weer leuke tussen het is echt nog een kleine spruit
Paintlinger
Geplaatst: 15-06-09 12:52
eefje03 schreef:
bij ons blijft t bij waterhoeren,houtduiven en muisjes
hihihi nu al scheldwoorden hier, netjes blijven hoor dames en heren
Ahhh wat een lieve BB, ben benieuwd als ze uitgegroeid is hoe groot ze dan wordt...
Mijn katten zijn binnenkatten, die vangen niet eens een vlieg mijn perzische kater kijkt naar ze, geeft een miauw en komt dan mij halen, dan komt hij echt met zijn pootje op mijn been krabbelen van kom nou mee en er vliegt daar iets hihihihi Moederpoes doet haar best en zie je regelmatig de lucht invliegen, met de daarbij horende salto's. En de koningin (Heilige Birmaan) vindt dat ze te goed daarvoor is en kijkt met ijzeren blik vanaf het hoogste punt van de krabpaal alleen maar toe.
De hond is nog het grappigst, die zie je af en toe in ene een hap maken in de lucht, paar meter ernaast omdat ze zo blind is al een kip
aah vet lief die foto!! Hier kunnen echt geen katten op de boerderij... de hond maakt ze dood onze hond is hier de kat, die maakt de ratten dood.. en gaat ook wel achter hazen aan, maar die zijn net even te snel vaak..