Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dagelijkse virusscan tussen 12 en half 2, zucht)
Raar paardje 

)

wat een scheetje zeg 
wel gezellig
welkom thuis Berdien al mooie kiekjes voorbij zien komen
niet leuk van S
gaat weer ouderwets gezellig over eten
hou wel van lekker eten, maar idd Geeen Mosselen, slakken of zoiets 

ging best fijn al was Say beetje der stap kwijt
*nee niet dribbel STAPPEN wil ik
*
Sita kan ook niet mee op rit dat weekend is koudbloedwedstrijd te Velden, IJslanderwedstrijd waar mijn beste vriendin meerijdt en ook nog feest van mijn halfzus
Whis nog ff je geduld getest
en nu mirthe volle uier
Veel plezier en hopelijk beetje weer 
dus ga weer 
snowdon schreef:sieraden maken? was het lastig?
leuke foto's van de bonte kudde!

Hoe gaat het nou met jou Marleen?
Hele achterbeen aan puin. Eigenaresse gebeld, die nam niet op, dus naar de boer gegaan. Die vond een DA niet nodig, Acederm zou het ook wel fixen. Hmmm... Maar goed, niet mijn paard. Eigenaresse kwam er daarna aan, en die was het met mij eens, dus DA gebeld. Been afgespoten zodat we goed konden zien hoe en wat, en het was niet echt fraai. DA is geweest, kon er verder ook niks mee, dus antibioticumspuit, wondspray en nou moet ze twee keer per dag AB, afgespoten en dan weer wondspray.
en hij heeft een hangbuik van het constant in het verkeerde (veel te volle) weiland snacken. Maar, zijn manen bedekken nou zijn hals aan beide kanten en zijn staart komt tot zijn kogel. Blegh, hij wordt nou toch wel écht groot
op en top jessie dus
oeh klinkt niet best van paardje ...
. Datum is al onderweg naar KNHS vandaar dat ik deze maar alvast als Dé datum aanhoudt! Mocht de KNHS er anders over denken dan zou het dus wel nog kunnen veranderen ...