Brrrrrrrrr, wat een vieze dingen komen er voorbij, ik eet nooit van m'n leven iets glibberigs op! We hebben wel regelmatig van die hele dikke naaktslakken in huis.... vies!
Hier ook nog niet zolang wakker, vriend lief slaapt zelfs nog! We hebben gister beide een vrijgezellenfeest gehad van onze beste vrienden!
Wij hebben haar meegenomen naar Harderwijk waar we zelf een zilveren sieraad hebben gemaakt, toen eten bij de italiaan, bios en daarna nog stappen. Lag half 4 op bed
Hij is met de mannen naar Beekbergen geweest om daar een of andere stormbaan te doen, bbqen en daarna stappen in Arnhem. Ik heb Johan niet meer thuis horen komen dus dat was vast laat!
Wij hebben het in elk geval erg gezellig gehad! De mannen vast ook!
Nigel is weer helemaal happy hoor Kwam dravend en hinnikend naar me toe vanochtend met allebei de oortjes naar voren. "BAAS, ze zijn er weer!" Bazooka begon ook al naar me te hinniken.. . Raar paardje Eureka liet vandaag merken me nog te kennen, ik was de wei aan het uitmesten en ze kwam zowaar bedelen om een kroelbeurt, hoera
Kijk!
Bazooka was:
Bazooka is:
Bazooka was:
Bazooka is:
Wat een beer he?!
En de hele familie (Nigel staat te slapen )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 07-09-08 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt
welkom thuis Berdien al mooie kiekjes voorbij zien komen niet leuk van S
gaat weer ouderwets gezellig over eten Gister nog lekker warm en koud buffet gehad bij me Ma hou wel van lekker eten, maar idd Geeen Mosselen, slakken of zoiets
Arjan ook nog ff online
Hier idd ook best nat maar toch droog een rondje van ca 45 minuten buiten gereden ging best fijn al was Say beetje der stap kwijt *nee niet dribbel STAPPEN wil ik *
Sita kan ook niet mee op rit dat weekend is koudbloedwedstrijd te Velden, IJslanderwedstrijd waar mijn beste vriendin meerijdt en ook nog feest van mijn halfzus en met zijn alle hard gewerkt
Leon lekker met meiden bezig geweest Whis nog ff je geduld getest
Sieraden maken Leuk
Bazooka en ma weer thuis
Joyce nog niet wakker
Lucy kennis leuke hengst "te leen"
Marleen afscheid moeten nemen van Kikki en nu mirthe volle uier
Bubblegum vanmiddag BBQ Veel plezier en hopelijk beetje weer
Kruisjes kan komen omdat de servers vannacht zijn verhuisd
Bazooka blijft tof
Ingrid ook weer kunnen rijden, en Mirthe een dikke uier. Arme Mirthe Hoe gaat het nou met jou Marleen?
En haaaiii Arjan!
Les ging wel lekker, Jessie werd wakkerder en wakkerder. Stukken contragalop gingen ook wel lekker. Toen ik terug kwam zag ik een pony wel heel raar staan, en toen ik ging kijken bleek het één en al bloed en wonden Hele achterbeen aan puin. Eigenaresse gebeld, die nam niet op, dus naar de boer gegaan. Die vond een DA niet nodig, Acederm zou het ook wel fixen. Hmmm... Maar goed, niet mijn paard. Eigenaresse kwam er daarna aan, en die was het met mij eens, dus DA gebeld. Been afgespoten zodat we goed konden zien hoe en wat, en het was niet echt fraai. DA is geweest, kon er verder ook niks mee, dus antibioticumspuit, wondspray en nou moet ze twee keer per dag AB, afgespoten en dan weer wondspray.
Flynn ondertussen nog even opgehaald, om de pony kalm te houden. Zijn wratten zijn echt walgelijk en hij heeft een hangbuik van het constant in het verkeerde (veel te volle) weiland snacken. Maar, zijn manen bedekken nou zijn hals aan beide kanten en zijn staart komt tot zijn kogel. Blegh, hij wordt nou toch wel écht groot
en Flynn nu vreemd uiterlijk met wratten en hangbuik
Voor de westernruiters : [TI] Animo Westernonderdeel Tinkerwedstrijd Officieel en onderling dressuur staat al zeker in de planning . Datum is al onderweg naar KNHS vandaar dat ik deze maar alvast als Dé datum aanhoudt! Mocht de KNHS er anders over denken dan zou het dus wel nog kunnen veranderen ...