Hoop dat de link het doet http://disc.server.com/discussion.cgi?d ... kerpraatje
Anders kijken op tinkerwereld.com bij tinkerpraatje en dan "vanmorgen al vroeg in het bos (natuurfoto's) van Mon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grrr schreef:Hee Wisky, is dat die hele witten Gawein? Van 't Melkhof? Daar heb ik toen ook nog op gereageerd, toen wij een tweede tinkertje zochten. Leuk joh! Succes met de lange reis!
En we zien de foto's tegemoet!

Haarbal schreef:Zo! Mooi daar zeg! En een leuke Tink kwam je tegen... Mogen paarden daar het water in? We hebben hier wat recreatieplassen, maar dat is strikt verboden voor paarden, helaas.
ik ben degene op tink die zij tegenkwam
Haarbal da's wel balen hier in de omgeving is het gelukkig behoorlijk paardvriendelijk en hebben veel variatie bos, hei, open en o.a. deze vijver enzo 
weet eerlijk gezegd niet of het echt mag in het water maar heb het wel al vaker gedaan vandaag wel alleen met voetjes erin maar volgende keer wil ik wel weer zwemmen 
mijn meisie http://i54.photobucket.com/albums/g97/f ... border.jpg

Haarbal schreef:Zwemmen lijkt me echt gaaf om te doen! Sheek heeft alleen al problemen met de tuinslang...

Leon heerlijk zeg en ha ha idd dat tongetje
volgende keer wil ik idd ook keer helemaal erin
was het water niet nog erg koud ook ?! Ja apart topic leuk

--> oké in het begin vond ze de overgang tussen het land en water eng
, maar met hulp van een andere tinker ging ze 1st met 4 benen de lucht in en toen plons het water in
en meteen was het water geweldig

Janet te vroeg wakker door hond 
had ook al last dat knopje niet werkte
in deze tijd zou ik ook graag aan de kust wonen hier weer geen zuchtje wind en alweer boven de 25 graden PFFFFF wordt me alweer te warm

ah schattig !! Heb je ook al een topic over het zwemmen

)
, mooi hengstje, leuke zwem pic's, jonge tink en buiten rit foto's 

grid schreef:ah schattig !! Heb je ook al een topic over het zwemmen

--> aug/ sept als de dazen vertrokken zijn
en in juni komen denk ik de dazen alweer
dus dan is het iedere dag weer afwachten of je wel of niet t bos in kunt ... daarom zal het waarschijnlijk eind zomer/ najaar worden
Janet boekhouden daar kan ik echt niet wakker bij blijven
--> en dat zegt iemand die hele dagen de administratie van bedrijven controleerd
maar dat is toch anders 

snowdon schreef:Waar wilt die hint naartoe, grid?![]()
Je (en anderen!) bent altijd welkom om te komen rijden, maar ik denk niet dat ik hier een rit ga organiseren waar "jan en alleman" dan naar toe komt...
De eerste plas was trouwens 3 kwartier rijden en van de tweede plas naar huis was een uurtje rijden (in voornl stap), dus op zich wel goed te doen
Wij hadden gisteren overigens al de eerste dazen...
Succes met laatste werkdag, Sita!
*hint komt over* --> idd ik ben ook wel meer van de "bekenden" die langer op bokt zitten bv of waarmee je vaker kletst in dit topic of TP of zo
maar vind het l ullig om dan een topic te openen voor alleen tinkerklets en tinkerpraters
en ach er zullen er waarschijnlijk toch niet veel "van buiten" op af komen hoop ik dan
--> ff bedenken wanneer dat dan zou kunnen gaan lukken enzo ... daar denk ik ook behoorlijk dazenseizoen of valt het mee?
pff volgens mij wil ik weer veel te veel