Hoop dat de link het doet http://disc.server.com/discussion.cgi?d ... kerpraatje
Anders kijken op tinkerwereld.com bij tinkerpraatje en dan "vanmorgen al vroeg in het bos (natuurfoto's) van Mon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grrr schreef:Hee Wisky, is dat die hele witten Gawein? Van 't Melkhof? Daar heb ik toen ook nog op gereageerd, toen wij een tweede tinkertje zochten. Leuk joh! Succes met de lange reis!
En we zien de foto's tegemoet!
Haarbal schreef:Zo! Mooi daar zeg! En een leuke Tink kwam je tegen... Mogen paarden daar het water in? We hebben hier wat recreatieplassen, maar dat is strikt verboden voor paarden, helaas.
Haarbal schreef:Zwemmen lijkt me echt gaaf om te doen! Sheek heeft alleen al problemen met de tuinslang...
grid schreef:ah schattig !! Heb je ook al een topic over het zwemmen
snowdon schreef:Waar wilt die hint naartoe, grid?![]()
Je (en anderen!) bent altijd welkom om te komen rijden, maar ik denk niet dat ik hier een rit ga organiseren waar "jan en alleman" dan naar toe komt...
De eerste plas was trouwens 3 kwartier rijden en van de tweede plas naar huis was een uurtje rijden (in voornl stap), dus op zich wel goed te doen
Wij hadden gisteren overigens al de eerste dazen...
Succes met laatste werkdag, Sita!