Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*zie 't niezo goed meer* )

Stokmaat van een toekomstige merrie is niet zo boeiend...
)
Cheveyo schreef:Sterkte Cindy...
Dobbel overigens niet naar bedoelt mijn email maar maak je niet gek voordat je zekerheid hebt. Van Fybromyalgie kom je nooit meer af en dat gun je niemand. Er kunnen nog zoveel andere dingen zijn.
Ik dacht dat er in Bilthoven een centrum zit waar ze door middel van infusen (20 x herhalen ofzo) je fybromyalgie weg kunnen halen, of was het nou hyperventilatie....weet het niet meer, heb natuurlijk zelf ook alles uitgezocht toen ze nog niet aan mijn hart waren begonnen.
dus mischien is het de hyperventilaite 
En deels aan werk
Moet natuurlijk ook gebeuren he...
ik hoop dat het snel weer beter gaat met haar. 

Ik voel me idd ook niet helemaal fit, beetje snotterig… en dan te bedenken dat het nog echt koud moet worden.. Maar ik kijk ook wel uit naar Sint en Kerst en die gezellige dagen…
Citaat:WenK, zou leuk zijn hoor: een 2e paardje! Slijmbeursontsteking is niet fijn, en volgens mijn moeder zijn die spuiten echt afschuwelijk (sorry).

Zal eens balletje opgooien voor Sebacil

Ook niet om naar huis te gaan ofzo hoor... Maar ook niet om te werken... Citaat:des zou hij ergens allergisch voor kunnen zijn?
ik heb ze al afgeknipt (zoals jullie wel weten**grijns**) en ze een tijdje om de dag gewassen met ZT shampoo en daarnaast smeerde ik ze dagelijks in met sweet ich,dat leek goed te helpen.
hoor. Maya schreef:Daar doe je niet veel aan… Je zou kunnen vragen van wat voor weide het is (dus grasrassen), wanneer het gehooid en wanneer het geperst is. Dan kan je er een vaag beeld van krijgen. Maar weidehooi is natuurlijk iha wel krachtig hooi, best kans dat er daar meer eiwit in zit? Trouwens, weet je zeker dat het weidehooi is? Dus dat er ook dieren voor het hooien hebben gelopen? Of dat het enkel gegroeid is, en 1 of meerdere malen gehooid en geperst…
Verder nog wel eenhoor.
Ik ben idd nogal gek van graszaadhooi he? Maar ik vind het gewoon superspul, lekker stengelig, stabiele kwaliteit, en er zijn ook gradaties qua arm en rijker in…
*