ai dat is minder,gekneusde rib kan je nog wel ff voelen.
heerlijk gefietst vandaag.t weer is ons gegunt,al hebben we wel even vieze lucht gehad.alleen smorgens een kleine bui. toen we terug kwamen lag er een dode bij t huisje.een veertje tegen het raam liet zien wat er gebeurd was.een mooi klein vogeltje,al zou ik niet weten wat voor 1
tinkerplein
Geplaatst: 12-08-13 00:20
Hier vanmorgen ook een dode uil in de waterbak van de paarden. Vind ik echt zooo jammer,ik vind uilen echt prachtig.
Heerlijk die pup!! Uilen zijn zooo mooi! zonde zeg!
En inderdaad.. arme Sterre, gelukkig is ze niet bang aangelegd, en kan ze waarschijnlijk al niet wachten tot ze weer kan rijden als ze terug is van vakantie! Ben zo trots op haar en blij met haar!
Ik ga morgen nog even naar mijn terror-merrie.. hopelijk heeft ze een betere bui! Vandaag een logo voor een minihorses fokker aan het maken
vallen hoort er wel bij natuurlijk,als je een paard rijdt. met die bijrijder van mij ben ik ook superblij.nu ik op vakantie ben zorgt ze de hele week voor hem(nou ja vertroetelen en lekker rijden,mesten wordt al gedaan ).je kan altijd goed overleggen met haar,en ook zij vindt ook een rustpunt in eros als ze het zwaar heeft.een echte topper.afgelopen donderdag kwam ze nog met wat kleine cadeautjes aanzetten voor mijn verjaardag.zo lief!zo was er een hangertje van een paard voor aan mijn nieuwe mobieltje,een sleutelhanger van een paard,een boekenlegger(uiteraard met..)een paar puzzelboekjes en zo nog wat meer.
wij gaan straks even struinen in een kampeerwinkel om onze tijd te doden.t weer ziet er hier niet al te best uit.dan maar binnen iets doen.
Wel lief van je bijrijdster Ellie! Als ik naar school ga moetik denk ik ook maar aan ene bijrijdster gaan denken. Paardlief gaat alleen tussen 6 plankjes weg
ze is ook veel leuker als de vorige bijrijder(die op ruana reed).komt ook altijd op tijd en mocht ze wat later zijn dan meteen een sms of telefoontje.daar kan je op vertrouwen.
Ah wat schattig die Diesel Gelukkig dat Sterre dan niet zo bang is, zo sonde zijn want ze zijn echt leuk samen.
Net heerlijk mijn lieve Dusty vertroeteld. Nu ik haar niet kan rijden omdat ze al zo ver is geniet ze daar echt heerlijk van. Ze wou ook echt telkens heerlijk knuffelen, als ik dan haar manen wou invlechten draaide ze haar hoofdje zo lief naar mij Ook heb ik het kleintje weer eens super goed in haar buikje kunnen voelen Ben echt al zo benieuwd, kan haast niet wachten
Op de eerste foto lijkt ze ook enorm overbouwt, maar het pad loopt wat schuiner af daar.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 12-08-13 23:30
Heeft iemand van jullie leuke (lig) foto's van veulentjes die ik mag gebruiken om na te tekenen? Gaat om deze actie [VN] Horse Event: wedstrijd voor creatieve talenten! misschien dat ik daar aan mee wil doen. Mis alleen nog een leuke referentiefoto
_Patrick_
Geplaatst: 12-08-13 23:36
Ik zal eens kijken voor je, hoe liggend wil je ze hebben?
Hier geboorte foto's
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 12-08-13 23:45
Lief! Had al het fototopic doorgekeken maar kon niet vinden wat ik zoek. Liefst iets ouder. Dat ze al wat uit de kreukels zijn. hihi Jij heb veel foto's van Arslan he