Hier is de kat ook ziek, doe hem net naar binnen en paté in zijn bak en hij wou niet eten, dat is voor deze al heeeel uitzonderlijk, vervolgens overgeven maar kwam alleen maar wit schuim/gal uit. Hij heeft dus al aardig wat gekotst dat hij zijn maagje leeg heeft. Ligt nu hier op de bank.... Misschien een verkeerde vogel gegeten ofzo.
Wat vinden jullie van deze meneer? Celtic sir Gwynfor
inderdaad mooi koppie, maar ben wel benieuwd naar de beentjes
Lois , hij heeft normale hobbys naja normaal, ze hebben een boerderij met koeien , het is dus een echte boer
Grit
Geplaatst: 18-01-10 18:26
Goeiiiiiiemiddag!!
Ik ben vanmorgen bij Puck, Nigel en the real Bazookaaaaaa geweest. Erg gezellig, die paar uur was nog te kort voor ons geklets . Met Nigel naar de binnenmanege geweest, daar heeft het ventje goed zijn best gedaan. Puck en Nigel hard aan het werk en ik op een krukje langs de kant . En toen heb ik nog even op Nigel mogen rijden , lekker hoor, knap ding en fijn voorwaarts En daarna nog Vince gereden en de boel daar uitgemest.
Dus nu ben mijn voetjes omhoog op de bank met lekkere chocolaatjes (Merci Puck ). Ga eens even bijlezen, tot zo!
trouwens, ik ken dit paard?? toch?? hij is toch van een bokker??
als ik de juiste voor me heb, zeg ik leuk peerd!
Ravien
Geplaatst: 18-01-10 18:30
Goeiemiddag,
avelyn"rare gezichten
Berdien een nieuwe auto
paradiso is een schatje
Annique nog steeds een beetje ziek en verliefd
morh verkocht,lekker dat het toch gelukt is bianca
Angela gezwomen
wat een beauty Celtic sir Gwynfor
ingrit naar puck geweest,zo te horen was het erg leuk
cp112
Geplaatst: 18-01-10 18:32
Dat is Celtic, inderdaad van een bokker, ze benaderde mij via pb dat ze ook nog wat hengstjes te koop had staan, ook jaarlingen maar ook deze man, 6 jaar en GCDHA goedgekeurd (mits hij voldoet aan de sperma en röntgen eisen) Ik vind hem wel leuk alleen zijn rug lijkt iest ielig. Maar hij heeft wel een gave uitstraling. Ja hij heeft wel wat, misschien eens gaan kijken (staat een half uurtje hiervandaan) http://www.hetlarixbos.webklik.nl/page/fotoalbum
Fijn dat je die vrouw hebt kunnen helpen Mirjam. Ik ging vanmorgen ook een stukje dwars, lag hier en daar toch nog wat glad spul.
Mooie plaatjes Nathalie.
Apart dat zwarte beentje Lois. Hoe oud is ze, vind ze wat iel.
Chantal Gaap is de enige zoon van Indezz ter wereld Hij heeft ooit eerder een hengstveulen gegeven, maar die is als jaarling gestorven aan een zandkoliek. De huidige eigenaar van Indezz heeft wel wat merries van hem drachtig, dus Gaap zal niet lang meer het enige Indezz kind zijn. Maar dat maakt hem niet minder leuk, ik heb nog nooit zo'n droogkloot meegemaakt als Gaap
Die Celtic is ook een knapperd!
Annique de boer op
Grit een lekker uitje naar en met Puck gehad vandaag. Flink gekletst
Wat een grappig mandje Joyce.
Grit
Geplaatst: 18-01-10 18:46
Gelukkig was Niamh vanmorgen nog goed, nu nog de uitslag van het bloed afwachten.
Gezellige date bij Maartje voor 30 januari! Kijken of Avelyn bezoek leuk vind Heb jij je bloeduitslag al gehad??
Nog steeds veel zieken En Pal ook nog aan het hoesten
Berdien; fijn dat het beter gaat met Jessies's huid! En over 4 weken je nieuwe auto
Chantal op hengstentocht. Als je de hoop hebt op een dekhengst, zou ik ook kijken naar de bloedlijnen en dergelijke (voor zover mogelijk is) en naar het type wat het stamboek prefereert.
Mirjam's commerciele kant komt weer naar boven, dat doe je goed
Als je kat nu nog lekker rond aan het spelen is, dan denk ik ook dat geen effect meer zal hebben, Carola (gelukkig maar).
Inge heeft ook last van "huishouden uitstel gedrag" (ken het)
Annique is in love, wat leuk!!!!! Foto
Grid gaat Say plukken
Oh Joyce, dat mandje, lijkt wel een slof . Maar Snowy is erg blij mee zo te zien
uitslag van mn bloed was goed. alleen de uitslag van de qkoorts test was nog niet terug. als ik geen qkoorts heb moet ik wel naar het ziekenhuis omdat mijn hart te snel klopt en niet altijd regelmatig is.
leuk berdien! autotje en bijna afgestudeerd.
wat leuk grit! lijkt me ook leuk om nigel en bazooka eens in het echt te zien. en vind het zo jammer dat puck hier niet (veel) meer post, mis ik wel hoor! vind het ook zo rot voor dr dat ze "in de put zit"...
wat een leuke poezenmand!
hier liggen weer 33 pakjes hooi binnen, wat een werk.
morgen dagje vrij en dan komt een vriendin op odinn rijden. en woensdag weer lekker werken.
Ravien
Geplaatst: 18-01-10 18:49
leuke mand joyce
maartje morgen dagje vrij,lekker
Resi_lover
Geplaatst: 18-01-10 18:54
Hmm... K weet niet wat ik van 'm vind Chantal, hij heel leuk maar heeft geen "WAAAUW" 'k vind Noedel trouwens érg leuk, en weet zeker dat Annique dat ook vind
Noedel? Die ken ik niet Ik heb bij hem juist wel dat 'wauw' gevoel. Maar dat is natuurlijk bij een vowassen hengst makkelijker te krijgen dan bij een veulentje denk ik. Maargoed, ik ben gewoon lekker wat aan het orienteren