Nou ik denk dat de hond sneller is dan het paard hihihi
ellieellende
Geplaatst: 19-12-09 01:21
Hallo Petra!! wat ze toch verzinnen zeg
vertelde vanmiddag nog tegen puck, dat dodge zo ook een achterna gezeten is, paard helemaal over de emmer achter dodge aan en dodge maar rennen en de grootste lol hebben.... met mij krijsend aan de kant; hond ineens doof?! aarrggghhh
snowdon
Geplaatst: 19-12-09 01:23
Whis_Serada schreef:
Nou ik denk dat de hond sneller is dan het paard hihihi
Dat zal je mij in elk geval nooit meer horen zeggen nadat wij serieus dachten dat we Tobias er kwijt door waren....
Nou Laties wilde altijd graag met paarden spelen Tot ze van de zomer heel hard de wei in rende in zeeland om met Serada en Eowyn te gaan spelen. Alleen eo vond Laties niet leuk en haalde gelijk uit Wat echt een mega klap was op laties haar koppie Ik gillen , ruud boos omdat hij schrok van mijn gegil hihihi Maar de klap ging door merg en been bij me. En Laties?? Nou die had gelukkig niks. Maar gaat nu niet meer in de buurt van een paard whahhaha
iel nou dat had heel anders af kunnen lopen. Puck de hond van mijn vriendin mag absoluut de wei niet in. misschien is de kans klein dat er iets gebeurt maar we nemen het risico maar niet.
he bah ze adverteren hier onderin met die super gave vractwagens! als ik de sttatsloterij win!!!!
Grit
Geplaatst: 19-12-09 01:27
Die muts komt in de buurt!!
Ik heb ook Spoek een keer in de kudde zien verdwijnen en me rot geschrokken. Paarden rende de wei in, Spoek erachteraan, tot het einde van de wei en de paarden omdraaiden. Doodeng! Spoek mag echt niet meer bij de paarden in de wei , tenzij ze rustig staan te soezen of eten.
Ben het wel met jullie eens hoor Op het moment dat Laties de klap kreeg schrok ik heel erg Nu denk ik dat het voor haar juist goed was Ze ziet geen gevaar en is tegen alles en iedereen zo speels Dat ze daar gelukkig van geleert heeft nu