[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 19:56

Wendy: wellicht dat het komende veulen van Lisje voldoet aan je eisen? Of misschien 1 daarna...

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 19:56

#Cayusejuh: wat een rare mail...en dan in een opwelling te koop gezet? vaag allemaal hoor!

#Wenk: jeetje dat is erg ... van je schouder! En die 2e merrie komt er zo te lezen vast wel een keer....!
Cool dat Kayleigh 2e is geworden!

hetlarixbos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:30

Cayusejuhh raar mailtje. Zoiets vergeet je toch niet.

Wenk balen van je schouder. Hopen dat het zonder die spuiten overgaat. Bij de merrie die je omschijft schiet me gelijk Maddox binnen.

Roos weer brak, zuiperd. Sterkte dan maar morgen.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:47

Zo een enorm druk weekend gehad en geen tijd gehad om te reageren heb nu dan even vluchtig bij gelezen,

Leo en pollo gefeliciteerd met je punten en je prijzen erg goed gedaan zo te horen,

Kaylen verkopen moelijke keuze maar zo te horen klinken ze wel aardig en een bokker dan kan hem toch nog in het oog houden,

Cayusejuh ik vind het een enorm vreem mailtje en vind het dan ook raar dat ze zecht in een opwelling, nouja hopen dat als het door gaat dat hij dan nu wel een leuk vast baasje gaat krijgen,

nou verder heb ik een paar hele leuke foto`s gezien

zo dan bij deze 2 foto`s van onze stal hoe het gaat worden vandaag is het dak dicht gemaakt maar daar heb ik nog geen foto van,

Hier onze mankrachten om de zware schotten op de plek te zetten,
Afbeelding
En zo zag het er zaterdag uit
Afbeelding
morgen zal ik een foto maken met het dak er op.

verder ben ik donderdag bij de chiropracter geweest en hij is nogal geschrokken over hoe vast ik zit, naar lang gesproken te hebben en verteld te hebben wat er allemaal al onder zocht is. ging hij mij nog eens goed onderzoeken, hij vond zelf dat ik helemaal aan het beeld van fybromilagie (weet niet precies hoe je dat moet schrijven) voldoe,
Hij kan dat natuurlijk niet zeggen want hij is geen arts, maar ik heb me er van het weekend eens in verdiept samen met ludie op het internet en er zijn wel enorm veel overeen komsten, waar ik toch wel van schrok,

Mijn buurvrouw heeft het ook en die heeft me vorig jaar al gezecht dat ik dat wel eens kon hebben omdat ze veel vergelijkenissen zag,
Het is erg vervelend zeker omdat mensen niet aan de buitenkant kunnen zien hoe veel pijn ik heb en zeker op mijn werk merk ik dat en vinden ze me maar een aansteller en dat doet toch wel een beetje pijn, maar ja het is niet anders en ik moet morgen naar de bedrijfsarts en die heeft al vaker geroepen dat ik maar ander werk moet zoeken en dat zal hij dan nu ook wel gaan roepen, ze zullen nu wel zo`n buro gaan inschakelen naja dat moet dan maar, en we zien wel wat er uit komt,

nou sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt,

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:53

Dobbel : veel succes morgen,de stallen zien er goed uit !

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:54

De stallen zien er goed uit tot dusver, dobbel!

Kan je een beetje in het kort uitleggen wat fybromilagie is? Het komt me wel vaag bekend voor eigenlijk... Sterkte ermee, in elk geval!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:01

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:19

Goede cyfers, Ingrid! Ik hoop dat het met mijn cyfers ook zo afloopt, maar ik vrees het ergste

Mooie merrie, Vashti, en dat veulen vind ik ook wel superstoer eigelijk dat koppie de lucht in!
En ja, wat Kaylen betreft heb je gelijk, het zal altijd moeilijk blijven…
Spannend wat betreft het scannen!

Mamauba; ik val buiten die groep met grote Tinks met m’n ukkie van 1.40, en Darlah meet denk ik zo’n 1.45 nu
Klein maar fijn zullen we maar zeggen
Lief meisje hoor!

Beterschap Leon!

Jellie; zadel bevalt nog steeds super hoor! Ik heb alleen weinig tijd om te rijden helaas..
Van de week weer eens een zadeltje op Darlah gooien als ik tijd heb, eens kijken hoe dat gaat!

Lekkere vakantie gehad, zo te lezen Grid, wat een geld voor simpele drankjes!

Vervelend van je thuissituatie Roos!
Wat gaat de tijd hard zeg, Figor alweer 4 jaar! Het was nog zo’n broekie toen je hem net had

Wat balen van je schouder WenK! Hopelijk gaat het snel beter!
Je hebt wel wat eisen haha! Ook nog een bepaalde stokmaat?
Super van Lisjes nakomeling!!

Wauw, volgens mij gaan dat supermooie stallen worden, Dobbel
Vervelend dat je niet serieus genomen wordt, sterkte ermee, ik ga je website even bekijken want ik weet niet wat het precies inhoudt

Ik heb vanmiddag maar weer een staatslot gekocht, je weet maar nooit
Zou toch wel ideaal zijn.. paardjes aan huis, fokken enzo..

M’n vader zei daarnet dat ie niet wist dat het paardenmarkt Hedel was vandaag.. anders had ie vrij genomen en waren we gaan kijken .. had ik dat maar geweten….
Nouja, volgend jaar beter!

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:21

Dobbel mooie stallen wel balen dat sommige mensen zo dom zijn dat als ze iets niet zien het ook niet bestaat. Ik heb even gekeken wat dat nou is Fibromyalgie maar dat is niet niks.

Mazzel die droom hebben we allemaal
Wel lekker he!

Hier een link naar een verslag dat iemand heeft geschreven naar een buitenrit bij mij.
viewtopic.php?f=15&t=491563
Leuk hé?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:34

Wat leuk zo'n verslag! Ben jij dat trouwens op die fries?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:43

Dobbel - dat worden mooie stallen zeg, hoe groot zijn de 4 stallen, dus de binnenmaten?

Sterkte met je ziekte, ik heb zelf ook veel overeenkomsten en kan altijd slapen en ben al moe als ik net mijn bed uitkom. Ik heb zoiets ik moet er maar mee leren leven, zal wel uit mijn nek vandaan komen, maar is wel een dagelijkse kwelling voor me. Ik moet mezelf altijd dwingen om iets te gaan doen, heb jij dat ook?

Maumouba - ik kan nooit je naam goed spellen, duh, leuk verslagje, heb alles gelezen. Jij zult zelf ook wel erg genieten van z'on buitenrit denk ik.

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:48

snowdon schreef:
Wat leuk zo'n verslag! Ben jij dat trouwens op die fries?

Ja dat ben ik. Mooi paard hé!

NikitaGoGo het is ook geen makkelijke naam.
Ik geniet ook inderdaad van die ritten maar er zit ook best wat spanning bij want ik ben wel voor iedereen verandwoordelijk en zo.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:59

NikitaGoGo schreef:
Dobbel - dat worden mooie stallen zeg, hoe groot zijn de 4 stallen, dus de binnenmaten?

Sterkte met je ziekte, ik heb zelf ook veel overeenkomsten en kan altijd slapen en ben al moe als ik net mijn bed uitkom. Ik heb zoiets ik moet er maar mee leren leven, zal wel uit mijn nek vandaan komen, maar is wel een dagelijkse kwelling voor me. Ik moet mezelf altijd dwingen om iets te gaan doen, heb jij dat ook?

Maumouba - ik kan nooit je naam goed spellen, duh, leuk verslagje, heb alles gelezen. Jij zult zelf ook wel erg genieten van z'on buitenrit denk ik.

het worden 2 stallen van 2.50 bij ik denk 3.35 dan krijgen we een hooi hok van 2.17 ongeveer en dan een zadelkamertje van ongeveer 1.50 is net wat er over blijft, we beginnen bij de stallen die moeten 2,50 worden en de rest passen we er op aan, de deuren zitten wel al zo dat we wat speling hebben met de binnen kant,
de eerste 2 deuren worden van die deuren die half open kunnen en die andere 2 zijn kleiner en gaan gewoon dicht,

ehm ik slaap slecht heb heel veel hoofdpijn enorme pijn in mijn nek schouders en als ik te veel doe mijn armen, ik kan nooit mijn bed uit komen omdat ik gewoon ontzettend moe ben ongeacht hoeveel ik slaap,
verder heb ik veel pijn in mijn onderrug en heel snel vermoeide benen,
Heb nergens zin in en moet mezelf overal toe dwingen wordt de laatste tijd steeds erger, vergeet soms dingen die net gezecht zijn zoals bv ik was donderdag toen ik buiten stond al weer vergeten hoe het nou precies zat dus was blij dat ludie mee was die wist het nog wel,
Ik heb een standaart masker op voor de buiten wereld en mesen ervaren me dan vaak als vrolijk en gezellig en mensen onderschatten daarom ook vaak hoe ik me voel, omdat ik vrolijk doe voel je je ook goed maar ja dat is al een paar jaar niet het geval,
Ik ben niet een persoon die dagelijks klaagt en zeker niet tegen de buiten wereld want je schiet er niks mee op en het wordt er ook zeker niet beter van, ludie ziet natuurlijk wel dat het echt niet goed gaat en die heeft me dan ook weer naar de dokter gestuurdt voor de zoveelste keer,

nou ja het is niet anders zeg ik maar steeds maar wel lastig zeker omdat ik zo`n zwaar werk heb,

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:10

Dobbel. me moeder heft dit dus al jaren die ziekte. En nu zijn ze bang dat ik het ook heb> die klachten heb ik dus ook. En heb jaren last van lage rugklachten etc.
Ik moet me laten testen oid. maar wil het nog niet.
Ik denk dat ik het ook binnekort laat doen. ben al jaren kei moe....
Maar mooie stallen hoor!! ziet er super uit!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:16

Wenk, dat is niet zo fijn. Ik geloof dat je in je leven maar een beperkt aantal van die spuiten mag.. Al helpen ze wel, gezond voor je kraakbeen (geloof ik) zijn ze niet… Iig rustig aan!

Roos, vanacht wel lekker maffen dan! Jij liever dan ik: oppassen… hihi suc6!

Dobbel, dat ziet er goed uit!! fybromilagie is niet fijn…. Mijn chefs vrouw heeft het en die heeft het een hele lange tijd moeilijk gehad om het te accepteren... Heel veel sterkte ermee

Mazzel, fijn dat t zadel bevalt. Ik ben benieuwd hoe t met Darlah gaat! HIHI, de klapper in de loterij gaat deze maand naar ons hoor!

Dienie, dat slaapprobleem/moe heb ik ook. Al zijn er weer veel mensen die jaloers op me zijn dat ik zo makkelijk slaap, waar dan ook… Maar bij mij komt dat volgens mij ook uit mijn longen…

Afbeelding
Voor nog meer foto’s van gisteren: http://www.mijnalbum.nl/Album=43ALBMNG
Dank zij Marcella

Overigens maya ook al effe niet meer gezien hiero....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:19

Jellie: Maya was dit weekend naar een vriendin toe, ze zal zich vast wel melden een dezer dagen Had vast en zeker veel (bijlees?)werk te doen vandaag

Wat een felgroen karretje overigens! En is dat nou Marcella, die vrouw naast je?
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-11-05 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 22:20

ik leef nog! Ben nog steeds bij Jean, morgen weer thuis!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:29

Snowdon, oh dan heb ik dat van Maya gemist Het karretje moet nog eens een andere kleur maar goed dat komt ooit nog
Ja, dat is idd Marcella

IL , have fun!

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:38

Jellie leuke foto's en elke keer verlekker ik me aan jullie tuig. Wat mooi en het staat Flanna ook zo goed.

Cayusejuhh laten testen is misschien wel handig. Misschien is het iets anders waar ze wat aan kunnen doen.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:44

Leuke foto's Jellie en Marcella!

Schitterende dochter, Mamauba!

eh..... verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb........ en ik ga geen sorry zeggen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:58

snowdon schreef:
Jellie: Maya was dit weekend naar een vriendin toe, ze zal zich vast wel melden een dezer dagen Had vast en zeker veel (bijlees?)werk te doen vandaag

Leon slaat spijkers met koppen:)

Wel bijgelezen, maar echt geen zin om overal op te reageren. Weekend was erg tof, veel aan behang van de muur zitten trekken en steken etc. Maar het is mooi huis, en echt een hele leuke goeie starterswoning. Was erg gezellig, maar was gisteravond wel moe... Vandaag stage, enja...

Kreeg nog leuk mailtje en heb ja gezegd. Ga zondag naar Brussel naar de Audi Equestrian Masters - Jumping International de Bruxelles CSI***** Het bedrijf had namelijk daar een VIP-loge, en er waren nog plaatsen over...

Meer info: http://www.equestrianmasters.com/

Tot laters!

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:59

fjordkootje schreef:
Schitterende dochter, Mamauba!

Dank je

Weltrusen iedereen.

Edit: Lijkt me leuk Maya. Ik ga zondag naar Paard en Koets.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:05

o is paard en koets dit weekend eens kijken of ludie zondag heen wil lijkt me wel een keer leuk,
wie gaan er nog meer op zondag heen,

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:57

Goedenavond. Net terug van werk, nog blijven kletsen met collega.
Leuk meiske mamauba! Veel zieken in ons midden, beterschap! Cayuse, wazige mail zeg! Jellie leuke menfoto's!
Kreeg vanavond telefoon dat mijn oma uit Vlissingen een hartaanval heeft gehad. Ze is 93 jaar, de moeder van mijn vader. Ze ligt nu in het ziekenhuis, mijn moeder heeft haar wel aan de telefoon gehad. Ze is een oude vrouw, maar toch wel geschrokken hoor.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 00:05

Dobbel, die overeenkomsten met fybromyalgie had ik ook en wat kwam er bij mij uit aan het eind van het sommetje.......3 vernauwingen in mijn hart. Probeer uit te zoeken wat het wel is, fybromyalgie is naar mijn idee slechts een naam om iets aan een bepaalde groep toe te bedelen maar in werkelijkheid komen de problemen ergens anders vandaan. Iedereen heeft wel dingen die bij de omschrijving van fybromyalgie passen. Sorry ik zou daar geen hoop uit trekken.