tinkerplein schreef:Fayem,laat ze maar lekker in hun sop gaarsmoren,schijnbaar geen verstand van paarden.....
Tnx Carolien, ik ging eigenlijk gewoon een beetje twijfelen of we wel genoeg gedaan hadden om potentieel gevaar te voorkomen. maar gelukkig ben ik al goed op weg. 
Amigo zijn eet date! hij is ook zo makkelijk he!
Hoi Magica,
2000 euro, is een klein budget, maar met gedult en goed zoeken kom je nog wel eens een pareltje tegen.
de meeste die je tegen komt voor dat budget zijn of jonge paarden, of nog niet ingereden/licht doorgereden.
Idd, Luna is heel leuk, wordt uiteindelijk rond de 1.50m. maar daar kan Lotte *hijadelaluna* je veel meer over vertellen.
Ik denk dat je niet heel veel paarden vind in Groningen zelf, dus misschien dat je wat moet uitwijken naar andere provincies. De meeste in dit topic hebben toch wel een eind moeten rijden voor hun pareltje, ik zelf ben van zeeland naar overijsel gereden maar ik heb wel wat ik wilde! en die reis was het helemaal waard.
volgens mij heeft Carolien *tinkerplein* nog een hele leuk ruin te koop staan, Diablo. valt ong. in jullie prijscat. en in Groningen meen ik.
kwa inrijden, dat zal ik alleen zelf doen als daar de ervaring naar is en anders als je het heel graag zelf zou willen doen gewoon iemand zoeken met die ervaring om te helpen!
je brengt namelijk toch de basis aan bij een paardje en kan er toch ook een hoop misgaan wat op latere leeftijd consequenties kan brengen.
Edit: hier de advertentie van Diablo.
http://www.bokt.nl/markt/ad/36504/bijzo ... inker-ruin