ik wil dr 1 op jaron hebben voor de bosritjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb nu eindelijk een goede maar vooral rustige hoefsmid. Amigo kan soms heel erg panisch worden hij stond bij deze gewoon te slapen. Eindelijk een goede gevonden en hij geloofd niet dat Amigo onder sedatie werd bekapt en dat dit de 2x zonder was. Ook mijn shetje is weer goed op de hoefjes gezet. Heeft erg last van bokhoefjes en hij gaf me goed advies erover. En heb nu 2 paarden die om de 6 weken naar de hoefsmid moeten.
hij/zij moet minimaal ongeveer 1.50 zijn maar dat is dan ook meteen groot genoeg aangezien ik maar 1.60 ben en mijn vriend 1.75 ongeveer. Maar iets groter mag. Een merrie of ruin heeft niet echt een voorkeur, als hij/zij maar lief is en dan eventueel verkeersmak. Leeftijd ongeveer 4 of 5 jaar? Ik weet namelijk niet wanneer een Tinker normaalgesproken wordt ingereden enzo. Kwa budget hebben we niet echt een idee waar we aan moeten denken dan maar zelf dacht ik aan iets van € 2000 euro maar of dat reëel is weet ik eigenlijk niet
tinkerplein schreef:Fayem,laat ze maar lekker in hun sop gaarsmoren,schijnbaar geen verstand van paarden.....

de meeste die je tegen komt voor dat budget zijn of jonge paarden, of nog niet ingereden/licht doorgereden.
je brengt namelijk toch de basis aan bij een paardje en kan er toch ook een hoop misgaan wat op latere leeftijd consequenties kan brengen.