Goed bezig Nathalie!! Ik kom net onder de douche vandaan en moet nu nog boodschappen doen. Op de fiets wat kleine rommeldingetjes en dan als Johan terug is van zn werk nog naar de supermarkt met de auto.
Inderdaad we wachten nog steeds op Annique!!
grid
Geplaatst: 18-01-10 14:55
Oeh Annique (ook al) boer uit Friesland
Goedemiddag
CP bij jonge dieren denk ik dat je minder kans hebt op het probleem én bovendien kun je vóór aankoop altijd Chipnummer checken in database dus idd geen reden om paard te laten staan misschien wellicht alleen wat meer vooronderzoek doen
Mirjam glad bij jullie en mensen dus blijkbaar niet (goed) in de gaten
Hier is het ca +5 graden net in Ede was het wel ff mistig maar hier verder naar het zuiden dus helemaal niet...
en nog verschillende zieken dat jullie maar snel weer allemaal beter zijn!!
Heb nu hersluitbare zakjes dus vanavond maar eens haren trekken
Nathalie goed bezig. Boncho ook druk in de weer. Hier alle konijnen weer verzorgt,altijd lekker als het weer gedaan is. Nala zoekt heel veel steun bij me. Monster is schijnzwanger volgens mij...... Vanmorgen Patrick gedaan strakjes nog ff de Oukie pesten.
D_Travis
Geplaatst: 18-01-10 15:34
iedereen lekker bezig geweest.. pff ik ook, net gedweild dus de vloer moet ff drogen. Ramen gelapt (mocht ook wel weer eens ) en de hele kattenbak schoon gemaakt, pff allemaal vieze werkjes haha straks nog een was opvouwen en dan vind ik het wel weer mooi geweest
oke sorry moest er even tussenuit gingen mennen, mocht laptop niet mee
Maar ja , ben daar gevallen voor een boer, ovrigens geen fries hoor komt gewoon hier uit de buurt, is een half uurtje rijden Nu maar eens kijken of het wat word
Carola, hier likt een van de stalkatten altijd de Chacolademeldpoeder (goed galgjewoord ) op en is er nog nooit ziek van geworden, nou zit er natuurlijk wel een verschil tussen poeder en een letter... Anders even de DA bellen?
Annique nogsteeds ziek En 1e 4 uur vrij En pallie ook nog een beetje ziek Balen...
Chocolade werkt stapelend.....dus een beetje is niet erg, maar heel vaak een beetje stapeld zich op en kan heel gevaarlijk zijn. Gewoon niet doen is dus het beste.
Heb vandaag alweer gezwommen......voelt goed En weer een tintje bruiner geworden ook