Wat een heerlijk makkelijke paarden hebben jullie eigenlijk Marleen!! (echt snel weer eens wat afspreken!!)
grrr
Geplaatst: 03-09-09 22:03
Zijn ze ook echt, verbaas me er zelfs soms ook over... maar is heerlijk. Morgen ook maar weer naar DA met Blue, 't lijkt wel of ze een soort schurftachtig iets heeft... de beessies houden me wel bezig de laatste tijd...
ringelberg
Geplaatst: 03-09-09 22:03
banbay
ja leuke kist he,ben ook helemaal blij in mn huis,helemaal zennnnnn
Ik moet van mezelf nu stoppen en naar bed..... Morgen weer werken!!
vlek
Geplaatst: 03-09-09 22:12
grrr schreef:
Kan je ook niet helpen Dagmar...
O mag ik even van de daken schreeuwen dat ik zo trots ben op deze knul!! En me geen beter thuis had kunnen wensen! Heerlijk, gewoon lekker gewoon, alles met rust,..en op de klompen hihhi OO marleen/mees super!!!! Sorry,..kletsen jullie weer verder, moest er even uit
Sorry Joyce, zie nu pas dat je een tosti besteld had bij me. Moooooie foto’s van Prada! En gewoon lekker rollen op de keuring! Erg herkenbaar hier!
Eva gefeliciteerd! Dat is een leuke opdracht!
Jammer dat je zadel niet past Carola! Mmm tja moeilijke galopkant is idd vaak een evenwichtsprobleem, zorg ervoor dat je echt goed buigt om je binnenbeen, dus niet alleen stelling maar dus echte volledige buiging door het hele lichaam.
Fijn dat het met Bravour goed ging Mirjam! En weer wat pondjes kwijt! Super!!!
Hihihi Ziggy beseft niet dat ie een stukje groter is dan Dundee
En sommigen denken al aan het nieuwe topic!
Maartje kweekt polspieren en gaat kijken bij een leuk gekleurde ijslander! Wat een andoenlijk beertje in zijn winterjas!
Oe, zie nu dat Leon koppijn heeft…. Nu mag ik zeker bij niemand meer komen kijken?
Jeeeuuu gezellig!! Trea en familie morgen weer thuis!! Ik weet wel dat Hobjes liefde met snoepjes te koop is…. En als we naar de Kampina gaan wisselen we toch lekker af? Kunnen de hondjes ook mee!
Eva wil meer mensen meeten! Vind dat je al een gezellig lijstje hebt hoor! En je bent hier ook van harte welkom!
Maya is een beetje gaar, kan me voorstellen dat het pittig is om na een dag werk ook nog eens aan de klus te gaan!
De Kampina is erg geschikt voor wagens Ingrid, dus dat moet wel goed komen, tenzij Carlo meer zin heeft om zelf te rijden natuurlijk!
Leuk Lois! Een reünie met fam van Mambo! Vergeet idd je camera niet nee!
Jeetje Marleen, vervelend dat Kai nog hoest! Hopelijk kan de VA hem snel beter maken!
Hopelijk kun je daar gaan werken Inge! Wanneer weet je meer? Gezellig huis en heeeele schattige baby cavia’s! En Beagle kruising is ook errug schattig hoor!
Oh Janet! Wilco een zeldzame keer op tijd thuis…. is ze m alweer beu… hihihihi
Geweldige foto’s van Banbay en Mees! Genieten hoor!
Jij bent de volgende, heb ik ook al lang beloofd! vind dat wel gezellig een beetje meeten met vlekkie liefhebbers! En ik vind het heerlijk om te zien hoe iedereen lekker bezig is met zijn beestjes, maar moet zeggen dat ik tock ook wel heeeeel veeeel zin heb om Niamh snel mee terug te nemen naar Leon en Arjans stekkie! Dus ik ga morgen meteen John lief aankijken!
Ik denk niet dat dat lukt .. Mits mijn mams meerijd, maar ik zal binnenkort is weer proberen te wandellen door het bos. Het is zo vervelend die verlatingsangst..