timokyana schreef:Ik heb hier eigenlijk alleen maar jong grut en hier hebben ze het ook niet gehad, maar Balou heeft het nu overduidelijk.
Hij is niet ziek eet goed enz enz alleen hij heeft een stuk of 10 van die kleine spikkels op zijn snoet. die dus lijken op wratjes.
Ik denk dat het verbrand plekjes zijn van de zon op nat gras.. Amy heeft het ook, Shania ook.. En nog een aantal paarden op stal.
Het lijken inderdaad wratjes, maar het zijn eigenlijk kleine brandplekjes.. Trekt vanzelf weer weg.. 
Jammer dat je date niks geworden is, maar vriendschap is altijd leuk! 
Hamster is ook bij schoonzusje van Grid.
Kadotje is gekocht voor Anne Fleur. Leuk idee zo'n kussen!
Rom komt langszwaaien.. Wat is dr allemaal aan de hand meid?
Prada op tekening word denk ik erg mooi!
Vandaag gewerkt..
Ennnn...
PROMOTIE GEMAAKT! 
Rayonmanager kwam langs en we gingen rond de tafel over mijn tijdelijk contract.
Alleen ik ben dus BBL Student en de regels zijn veranderd bij Intertoys als je niv. 4 (Filiaalmanager) doet. Dat doe ik dus en we gingen zo een beetje praten..
Aan het eind van het liedje kreeg ik dus een vast 32 uren contract, interne opleiding tot filiaalassistent (volgend jaar ben ik dat dan al) en Intertoys gaat mijn school verder betalen. Zonder enige consequenties zoals 3 jaar blijven oid. Nee, ik zit nergens aan vast..
Ben zo blij! Ga ruim 300 euro erop voor uit in loon! 
En volgend jaar als ik dan assistent ben krijg ik dan nog de helft van mijn huidige loon er bovenop!