Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zó schattig!
stoer hoor
was een hele aardige vrouw en ik heb er wel een goed gevoel over. Hij is nog niet verkocht, ze wou thuis overleggen en kijken of er plaats was in de hengstenwei. Eigelijk kan ik voor Kaylen niks beters wensen dan dat ie lekker opgroeit met andere hengstjes.
gekke merrie..
..

mn eerste voldoende die ik zonder extra punt heb gehaald, dus helemaal trots op mezelf
Chubby schreef:Mamauba, staat Marieke nu 24/7 in de wei bij jullie? Is dat wel verstandig als ze nooit buiten kwam eerst?
Alleen Mauricio vertoon helemaal geen hengsten streken
snowdon schreef:Mooie merrie! Had haar al gezien op MP.
Ik zit vandaag toch wat ziekjes thuis, was vorige week al niet lekker... Maar vandaag nog duizelig en misselijk enzo.. Heb al wel wat paracetemol ingenomen en dat doe ik al niet snel! Morgen ga ik wel weer werken, ff een dagje niets doen (en heerlijk uitgeslapen wat erg lang geleden was!)
mamauba: Snowdon is vanaf z'n 2,5 jaar nog ong 10 cm gegroeid.

Ik vind t toch wel grappig dat je op foto's echt van die gezichtsuitdrukkingen kan zien bij de paarden
Ik denk dat bijna iedere hond wel interesse in een vieze luier heeft.. en schoon zijn ze natuurlijk ook spannend om mee rond te racen
Bevalt je nieuwe zadel nog goed?
En ik ook van een stronthond
Fijn dat je zo lekkker buiten gereden hebt
Goed dat je op de tip van Roos 'gehapt' hebt. Hoe groot Flan was toen ze 2,5 was weet ik helaas niet. Ik vind 1.60 een super fijne maat.

mamauba schreef:Vasthi wanneer weet als ze drachtig is?
, maarja dat wist ik eigenlijk van te voren al (heb een té bewegelijke onderrug
is weinig aan te doen)
alleen de (vrij) nieuwe Aerosmit had lekker wat snelheid --> ha ha ben ik toch meer 8baan gewend dan ik dacht
wel leuke dingen gezien
, maar toch ook heel veel voor kleine kinderen (of disneyfreaks) wat ons niet zo kon boeien
--> cafeetjes en hotel was uiteindelijk t gezelligst
nu dus behoorlijk slaaptekort
en ook best wat geld lichter
was natuurlijk weer best prijzig: biertje gewoon €3.20 en 1/2 liter €5.80, Eristoff wodka ice €5.00 en fris ca €2.50 voor 33cl enzo
maarja dat heb je bij zoiets....
was weer genieten ....
sorry dat ik weer op niemand gereageerd heb, dat hoop ik wat in te kunnen halen als ADSL werkt
* 

ahh haha
haha super toch...
Iig grid & Roos ook weer paraat 

Ze had toen heel veel overgewicht, die nek is gewoon een homp vet aanhaar lijf vast
Naja je snapt wel wat ik bedoel
Jammer dat t thuis effe niet lekker loopt
Fijn dat Fig niet schrik van die strijker
Rustig aan he
Prik die naald maar ergens anders maar niet in mij... 
) en lopen echt lekker samen... Ik vind het echt een heerlijk gezicht zo alles bij elkaar.

ney kan dr wel een beetje tegen nu hoor

Ik moet ff bij de apotheek vragen naar een spulletje wat je bij kleine kinderen ook op het tandvlees kunt smeren om de irritatie weg te nemen... Tandje mag er niet uit ivm de verankering in de kaak...