wat een geinige foto van gijs.hij lijkt wel te lachen!
ik probeer de komende week wel mee te lezen maar weet niet of dat lukt.ga namelijk een weekje op vakantie.er is wel internetaansluiting maar je weet nooit of dat werkt.
jeetje daar hebben we jaron weer! wat kan die lekker springen zeg! haha en gijs!<3
IK GA VERHUIZEN! (of nouja ik niet maar me paardje wel<3) we gaan naar een stal vlak bij het bos, duin en strand! hehe we hoeven dan alleen nog maar een weg over te steken:P en het is goedkoper.. en er ligt een goede buitenbak! alleen helaas geen binnebak meer.. maar agg.. dat overleven we wel en ze kan swinters ook gewoon de hele dag buiten staan! WHOOPWHoop!
jaa dan komen jullie maar heeeuull vaak langs hoor andrea!!! en dan komen een paar mensjes *of allemaal* van dit topic ook maar langs! (mochten ze nog een keer naar het noordwijkse strand willen:P
Gave foto's van een fanatieke Jaron en een duidelijk genietende Andrea! Juul verhuizen, spannend! Gijs gaat ook verhuizen, maar niet van stal, alleen naar een vers weiland. Hoop dat meneer zich gedraagt, moet een stuk langs de weg.
Ja ik heb zeker genoten. Ook genoeg spanning gehad. Hoger dan op de.fotos te zien is zijn wij ook niet geweest hoor. Kon wel.maar vond het voldoende zo. Voor 2 maanden tussenpauze
Ah knappe Jaron, wat een springkanon is het toch Leuk dat Roos naar een nieuw plekje gaat, is idd altijd even spannend Gijs zal zich vast en zeker wel gedragen
Diaz was echt STOUT vandaag! Ze heeft Sterre er nog afgegooit ook! Een dag voor haar vakantie! En ik heb nu een baby-mereltje thuis zitten.. was uit het nest gesprongen of gevallen, en zat gevaarlijk..
Jack vandaag naar weide waar vorig paard en maatje zit gebracht voor weekje vakantie. Genieten van de bewegingen die er uit kwamen bij alle 3 eigenlijk maar hier foto's van Jackje .