Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je merkt het snel genoeg aan jack en gewoon wandelen over het terrein kan ook geen kwaad denk ik
de mams van Wannes van Coydog.

LovingTweety schreef:Dat meen je niet?! Wat onwijs klote! Mijn pony's staan ook met geiten maar die blijven gelukkig van de staart af.
Dat wordt invlechten (en ik kan niet eens vlechten, dus dat gaat goed lopen..) Het toppunt is dan ook dat de geiten vandaag enkel aan Tinky's staart zijn gekomen.. Echt zooooooo typisch!
Achja, het is toch al te laat..

want wie weet zijn er nog meer dingen die ik kan doen... want ja, ik leer ook graag nog van andere... 
. JB heeft nu ook een punky plaats op z'n manen omdat ie het had afgeschuurd voor die kriebelende wintervacht. Het is jammer maar komt wel terug goed. Het is voor mij ook geen reden om geen foto's meer van m'n lieverd te nemen zoals je ook wel kan zien op facebook.
.
ik ben helemaal blij, blijkbaar geeft hij (nu?) niks om dat hengstige spul...
We hebben weer enkele nieuwe paden geprobeerd, en op een van de paden zag ik plots Tinkers in een wei staan! Niks bijzonders denk je, toch wel! Het waren Tinky's oude kuddegenootjes, incl. haar veulentje! Ze zag er super uit (en vooral groot!
)en ze stonden lekker naar elkaar te hinnikken
Jammer genoeg konden we ze enkel van een afstandje bekijken, want er zaten nog enkele weides tussen. We hebben ook lekker gecrosst op het galoppadje, en Tinky had er echt duidelijk zin in! Woeshh, mevrouw ging snel! En vreugdesprongetjes maken, haha! En toen gebeurde het.. Ik was aan het wachten op mijn moeder, en ik zat te knuffelen met Tinky, schudt mevrouw zich ineens en ja, daar hing ik half aan mijn paard
Er was geen weg meer terug, maar de grond zat vol dikke keien
Heb me uiteindelijk met een harde bonk laten vallen, deed geen deugd.. Maar toen, bij het opstijgen, zei Tinky 'DOEI DOEI BAASJES! IK GA NAAR HUIS' Ze trok zich uit onze handen en toen draafde ze weg, richting de straat dus.. Ik nog twijfelen, erachteraan of niet? GODZIJDANK! Dat ik er achteraan ben gegaan.. Ik superhard spurten en ik heb haar wel degelijk ingehaald! Eens ik naast haar liep trok ze echt zo'n geniaal hoofd.. 'Oeps, ik was er alleen vandoor hé?'
fayem89 schreef:tnx meiden, fijn dat jullie net als mij denken.
vanochtend vroeg wezen kijken en de jongens staan gewoon aan de andere kant van de wei dan dat die merries staan, netjes achter ons eigen draadje..ik ben helemaal blij, blijkbaar geeft hij (nu?) niks om dat hengstige spul...

en met de leuke rit
. Mira283 schreef:Ik merk wel dat (merrie's) die hij regelmatig ziet hoe hengstig ze ook zijn hij er geen bal meer omgeeft. Word een ander verhaal als hij ze nooit ziet dan gaat ie showen en brullen. Heeft die van jou dat ook? (Ben benieuwd of het misschien hengst eigen is)
of het nou een merrie of ruin is dat maakt dan niet uit..