Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cp112 schreef:eefje03 schreef:Dat schijnt wel te kunnen maar als je m wilt laten keuren dan hoeft dat toch niet,misschien wordt ie wel goedgekeurd bij allebei de stamboeken
Ja maar ik wil geen tinkers hebben die een ics paspoort hebben
A_Pallieter schreef:cp112 schreef:
Ja maar ik wil geen tinkers hebben die een ics paspoort hebben
paspoort kan je niet omzetten,
ik snap alleen niet dat je alleen daarom een paard niet wilt. ik weet je hele gebeuren met ICS, en snap best dat je dat allemaal niet meer wilt, maar als je voor een paard valt waar toevallig een paspoort van ICS bij zit, en dat is écht jou droompaardje dan laat je die toch niet staan? Ik bedoel je schrijft hem over naar NSVT dan heb je niets meer te maken met iCS
D_Travis schreef:ik zou daarom ook geen paard laten staannet als wat annique zegt, je schrijft hem over en klaar
cp112 schreef:D_Travis schreef:ik zou daarom ook geen paard laten staannet als wat annique zegt, je schrijft hem over en klaar
Daarom vroeg ik ook of dat konAls dat kan dan is er geen probleem
Maar we kijken rustig verder, kreeg net ook een pb van iemand die ook nog een leuke hengst had staan. Die is ook nog een sdichtbij, kan ik ook nog wel even gaan kijken.