O ja geweldig "ons" dorp met gezamelijke weides en ritjes enzo en van burgemeester tot klaploper
Volgens mij Marleen ook nog? en Diny ?! en lies
Chanel_
Geplaatst: 25-10-09 00:54
Me eerste
Chanel_
Geplaatst: 25-10-09 01:05
snowdon schreef:
Ik sta perplex, zouden het dan toch enge stofjes zijn?
Van de foto's van mij?of in het algemeen?
Trusten allemaal
ellieellende
Geplaatst: 25-10-09 02:03
hahahaha ik doe het licht uit.... 2.00 uur zomertijd 1.00 wintertijd.... film was lachen, meer omdat de meneer naast ons een zwaar aanstekelijke lach had, waar wij dan weer dubbel om lagen. the ugly truth... enkele herkenbare quotes
morgen lekker op het gemak de samenvattingen lezen van Ingrid, want bijna 30 pagina's in een paar uur gaan zelfs mij te ver! hahahaha
Goeiemorgen, wij hadden klok nog niet verzet, dus ben eigenlijk te vroeg... nog lekker even terug! Jongens, wat een verhalen op de late avond zeg! Ben net als Lies, geloof het wel... maar heb geloof ik nu even geen zin in hele verhalen erover...
Ik had een nachtmerrie over m'n werk, had liever een nachtmerrie met sokken. Gelukkig deed Grit het licht aan en werd ik wakker.
mnkortleve
Geplaatst: 25-10-09 09:13
Goedemorgen.
Wat is het laat geworden hier zeg. Vannacht hoorde ik allemaal rare geluiden in huis.ik denk dat ik de verwarmingen maar eens moet ontluchten. Als mijn koffie op is stap ik in mijn auto eens kijken of ik de weg nog weet. Vanavond even bijlezen.
Heb ik ook Marleen, ben best veel met spirituele zaken bezig, maar dan meer in de richting van edelstenen en yoga, dus ben meer aan mezelf aan het werken dan dat ik met overleden mensen bezig ben. Ik geloof wel dat je ziel verder gaat, maar hoe, waar en in welke vorm? Maar communicatie met geesten e.d. daar heb ik niet zoveel mee. Ik meld hier wel dat ik naar yoga ga en de oplettende kijker ziet altijd wel een steentje om m'n nek hangen, maar verder is dat iets van mezelf, ga daar niet ongevraagd dieper op in.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 25-10-09 09:51
Kan niet meer slapen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 25-10-09 09:56
Anderen wel zo te zien
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 25-10-09 09:57
Zit je hier alleen... Grit d'r stof is wel online, maar kan niet typen...
Lucy_1
Geplaatst: 25-10-09 10:04
Ga een poging doen om een appeltaart te maken waar zoonlief nou al weken om loopt te jammeren.....
nou hier is er 1 wakker hoor, had me vergist in dat rot uur. Was al druk met mijn was bezig. Ik dacht even snel klaar te zijn voordat mijn ex komt. Kom ik mijn kamer uit met een stapel, kijkt Mich me aan en zegt wat doe jij nou uit bed, de klok is een uur terug hoor, daarom had ik je lekker laten liggen...
Snif nu ben ik wakker en heeft het geen zin meer om terug te gaan
Wat een stofjes foto's allemaal, al vind ik die van Grit wel erg apart
En Gaapje valt reuze mee hoor, zo vies is die toch niet