Allemaal paardjes die op elkaar lijken hier! Superleuk om al jullie leuke foto's te zien! Blijft m'n favoriet, foto's kijken....
Over ruim een week gaat Kai weg, maar hij hoest nog steeds wat. Morgen maar weer VA bellen, 't gaat niet echt over helaas....en ik wil hem niet hoestend wegbrengen....
Balen dat Kai nog steeds hoest Marleen! Hopen dat de VA er nog wat aan kan doen voor Kai bij jullie weggaat! Anders was je van plan hem wat langer te houden?
ringelberg
Geplaatst: 03-09-09 21:40
goeieavond
Hier is t echt herfst,het waait hard en onweert.ik zit lekker met laptop in joggingoutfit naar Patrick Swayze te kijken
Ellen heeft last van paars gele kaboutertjes en een oude fiets
en verder weet ik t niet meer
Mijn meeloop dag was leuk,met een beetje geluk ga ik daar werken
ben wel kapot,ik ging vanochtend om 10 over half 7 de deur uit en was om 10 over half 7 weer thuus,Marien had lekker pizza gehaald.
Ben internet aan het afspeuren voor een dagje uit met 5 kinderen van 1 tot 8 jaar. Ik heb geregeld dat we een dag op pad gaan met broer, twee neven, vrouwen en kids. We zijn met z'n vieren opgegroeid en zien elkaar veel te weinig, is nu een mooie gelegenheid als mijn broer hier is.
Leuke familiespeelpark (niet perse de Efteling), kan ik ook weer lekker blij doen de hele dag
ringelberg
Geplaatst: 03-09-09 21:56
nou,ik doe ook maar mee met eigen huis en interieur en bokt.
ene kant van de huiskamer
en de andere kant(joh?)
babycnaafjes ik vind de kleinste zo leuk,helaas is dat een mannetje