[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:30

Huizenjacht, pfff kan er over meepraten. Ik heb samen met Mich zeker 4 maanden (met mijn kids) in een stacarvan van aluminium gewoond. Dit omdat mijn ex het huis niet uitwilde (ook wel logisch na wat er gebeurd is, maar hij had bij zijn ouders kunnen gaan wonen tot de tijd dat ik een ander huis had gevonden met de kids). Nu zat ik dus met 2 kleine kids in een koude en vochtige caravan. ik heb toen een urgentieverklaring aan gevragd bij de woningbouw en gelukkig gekregen. Maar toen duurde het dus nog 2 maanden voor ik een huis had :? Ik heb toen het eerste huis gelijk aangenomen. Ik ben er wel blij mee hoor, het is een leuke buurt, leuke buren, alleen ik moet een trap op (en met mijn chronische vermoeidheid niet zo prettig) en het is een klein huis met een relatief hoge huur (4 kamer app., kleine keuker, kleine badkamer) voor 534 euro. dit is dan zelfs nog zonder gas, licht of water... best veel dus :(

Maar ja we redden het, we zijn bijna door de schulden heen die Mich heeft meegekregen van zijn ex. Dan zal het allemaal wat makkelijker gaan :)

Verder is vandaag Mich zijn dochtertje voor het eerst bij ons thuis geweest. Ze was eerst heel bang en zat zelfs te trillen en helemaal tegen hem aangeplakt (arm ding). Nadat Mich aan Jaimy vroeg hoe die muis van Diddle heette, kwam ze helemaal los en was de hele middag vrolijk! Ze sleepte mijn kids overal heen en zelfs tegen mij praatte ze en wilde ze dat ik mee naar buiten ging. Mijn kids werden om 14 uur opgehaald door mijn ex, toen was ze heel e rg moe en zat nog wat op de grond te spelen. Toen viel ze zo in slaap, dus nam Mich haar in zijn armen en zo zaten ze samen op de bank. Was zo'n lief gezicht :+: Ik heb leuke foto's gemaakt, maar ik zit nu op mn werk dus kan niks plaatsen... Ik ben wel heel blij dat het zo goed ging en dat zelfs zijn ex een beetje normaal tegen me deed (aan de deurfoon dan)...

Nou werken tot 20.00 uur en dan nog even naar Noa. Heb mijn nachtdiensten even afgebeld en nu werk ik alleen even 4 uurtjes omdat ze mensen tekort hebben. toch maar even miujn goede kant laten zien ondanks de pijn in mijn kaak...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:45

_janet_ schreef:
Hier is het de hele dag al droog. Het noorden heeft geluk dus.

Huisperikelen... Lastig allemaal zeg.
Wilco en ik willen niet huren. Wij geven liever het zelfde bedrag aan hypotheek uit dan aan huur.
Huren is voor ons geen optie want wij kunnen beide niet in dorp of stad wonen. Luxe probleem :=

Wij huren in theoretisch gezien ook en zitten ook niet in een dorp.. :Y)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:45

CP beetje nabloeden mag, het mag alleen niet stromen. Druppelen kan geen kwaad, dat is inderdaad gewoon bloed dat anders opgehoopt blijft in de wond en dat zou gaan ontsteken. Dus even aankijken of het geen pus wordt, dna kan het dus geen kwaad.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:53

Hallo allemaal!

De kar ophalen is iets uitgesteld, dus we halen hem morgenochtend op. Heb er zin in!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:03

Sita Hier is dat niet zo. Het is kopen of huren in het dorp.
Op het oude land kan je vaker wel een huis aan de buiten weg huren, of een huis bij een boerderij.

CP ik heb geen idee. Bij Dundee heeft het helemaal niet nagebloed. Alleen vlak na het castreren. Er druppelde alleen wat wondvocht uit. Vandaag was het helemaa droog.

Ik heb heel leuk nieuws. Ik ga even foto's uploaden

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:13

Voor de langer meekletsers hier:

Wie kent haar nog?

Afbeelding

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:31

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:31

aaahhh :+: is ze weer bij jullie??

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:33

leuk topic janet!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:33

Ze staat naast ons, en ze is geen spat veranderd.

Je moet erg oppassen met een koe met kalf. Dus was eerst erg voorzichtig. Maar ze gaf er niets om dat ik bij haar kalfje ging kijken.
Daarna liep Wilco naar haar toe, en ze legde haar hoofd tegen zijn been aan. Wat ze altijd als kalfje ook deed. en ze keek wilco aan, net alsof ze zijn: "kriebel eens even op mijn kop, net als je vroeger deed" :+:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:35

ahhh wat lief janet, echt gaaf! Ze ziet er goed uit hoor.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:35

wat onwijs gaaf is dat :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 19:45

Ben zo blij dat ik haar weer kan zien.
Ze is nog steeds mijn kleine kalfje.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:03

Hoe lief!! Ik ga je topic eens bekijken :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:06

ja dat snap ik janet, het is toch een beetje je kindje als je dr zo opgevoed hebt :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:08

Oww.... pff zucht steun kreun, wil niet klagen en zeuren, maar ff heel diep zuchten :+

Verder nog mensen leuke dingen te vertellen of leuke topics?
Wil ff opgefleurd worden :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:20

dat mag altijd Leon :)

hmm verder alleen niet echt iets interessants te vertellen :)

knuffie dan maar ;) :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:31

Henkie ;(
Ellen zit zeker nog te pimpelen op het terras. 8-) zal ze niet nodig hebben ben ik bang.

Gelukkig hebben sommigen het nog droog gehouden.
Janet; jammer dat de bomen te kort zijn :\ . Nog niet echt kunnen rijden met je nieuwe tuig. Maar was toch gezellig *D
Berdien; hele dag binnen voor school :\ Maar wel lieve caviaas in de buurt :z

Sandra gezellig met Lad gewandeld.

Lees bij Grid dat er een binnenbak in Someren was, dat scheelt weer. Zal idd wel druk zijn geweest.

Eva lekker lang uitgeslapen :Z tot 2 uur :wow:

Bruintje moest aan het werk van Dagmar ~~}>

Binqy :(:) Dat castreren is toch ingrijpender dan dat ik heb meegemaakt (bij de ruinen hier nooit complicaties gezien). Vince zijn castratie schijnt ook veel zorgen te hebben gegeven. Hij is er enorm ziek van geweest door een ontsteking.

Biancaa; wat fijn dat Mich dochtertje zich na een tijdje thuis voelde bij jullie!!!

Zo even naar Roosje kijken in haar topic.

Leon, ik heb ook niet echt een opfleurend of lachwekkend verhaal. Ben niet achterover in een plas gevallen, heb niet met wc papier uit mijn broek rondgelopen.
Heb gisterenavond wel iets af lopen kraken waarbij ik er te laat achter kwam dat de bewoonster buiten op het balkon zat :+ . Ach, zo'n blunder is dagelijks werk.

Hoe was het eigenlijk in Someren???????

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:34

ow god das niet handig Grit hihi

praatjesmakers is er op, heerlijk die kinderlogica :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:40

Hier ook weer thuis.... helemaal doodmoe. Was toch wel een erg lange dag, maar ook erg gezellig. Kai en Kascha hebben heel eensgezind allebei 141 punten, en dus een mooie, hoge tweede premie gehaald. Daar zijn we uiteraard heel tevreden mee. Het was binnen, maar al die regen werkte niet echt mee... Was dan ook blij dat ik de dame en heer, die ontzettend braaf waren, weer lekker in hun eigen wei, bij hun eigen kudde kon zetten. Ben enorm trots op ze, ze stonden eigenlijk al vanaf vanmorgen half 7 vast om te wassen, trailer, keuren, trailer enz...
Vond het ook heel gezellig om heel veel bokkers weer te spreken. Ikzelf heb geen foto's, maar mijn helpster wel, dus hoop gauw wat te kunnen plaatsen...
Leon, hier ook nog heel erg bedankt voor je hulp!!!
Vanwaar die zuchten? :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:44

Lig op de bank met laptop en wegmisbruikers op.
Ben heerlijk lui na z'n dagje buiten.

Helaas regende het nog steeds toen we bij Ede aankwamen. Hebben we eerst gezellig bij Tom op vrachtwagen koffie gedronken met een appelflap. Daarna helaas, helaas het eerste uur ook nog veel regen gehad.
Mijn ouders waren beter voorbereid, hadden een regenbroek bij. Tenminste mijn vader dan, mijn moeder kwam erachter dat ze twee regenjassen bij had }:0 . Carlo en ik hebben zo'n geweldig lelijke gele poncho aangedaan. Spoek zat lekker onder een dekentje op de bok.
Gelukkig was de laatste twee uur droog. Dus nog even gepauzeerd en samen met Tom op een terrasje gezeten :D

Was toch gezellig, zometeen de modder uit mijn oren wassen. Alles zit echt onder de modder.

Marleen, gefeliciteerd *\o/* *\o/* . Dat is een lange dag geweest.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:46

gefeliciteerd met de premies Marleen!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:46

Hè Janet jammer van kar ... en ah roosje :+: wat lief dat ze jullie nog herkende!

Hier ook alleen huren in dorp of misschien als je "geluk" hebt voor +1500 excl klein huisje in buitengebied :=
Ben wel happy met ons eengezinshuisje zonder overburen in rustige straat met maar 14 huizen 8-) maar OOIT zou ik toch wel meer buiten willen wonen :z
Ach nu kan ik van buitengebied genieten op rit en ook op stal dan zit ik daar gewoon halve dag op terras :')

Berdien met droog weer hele dag binnen :(:)

Ellen op terras :7

Sita nog geen veulie ...

CP ah binq ook een je-weet-wel :(:) drupt idd soms nog beetje na gewoon ff goed in de gaten houden ;)

Grit 1st dus nog regen gehad :\ maar wel gezellig en daarna ook nog 2 u droog :z maar nu wel modderig ... was ze!

Oeh marleen lees nog iets over uierontsteking bij Mirthe :(:) da's niet zo mooi hopelijk snel genezen ...
en Kasha dus ook 141 :D hoe eensgezind :+ kan geloven dat je blij bent dat je weer thuis bent en paardjes weer in de wei :z is idd een erg lange dag zo :(:)

:(:) Leon kan je ook niet helpen met leuke topics... koudbloedenfoto's heb je al gezien :D

Hier ook gaar 3 dagen feest en dan vanmiddag nog communiefeest :O
en ben aan t aftellen nog een weekje := dan weten we meer ...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:51

Marleen en Mees van harte met jullie mooie premie's

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:58

Lieve cavia gezien!!

En arme Henkie :(:)

Hoop dat iedereen het leuk heeft gehad op de keuring!
Grrr gefeliciteerd met de premies!

Janet lief zo'n koe! Leuk topic! Ik ben gek op koeien...en kalfjes.. hebben hier zo'n 150 vleeskoeien (in totaal) en ben gek op allemaal!
Afbeelding
Deze Belgisch Blauwe X Limousin is naar mij vernoemd :P Moest eigenlijk met de D, maar ach, een uitzondering mag gemaakt worden.. :D