Ja, thuis ik zit op stage Stuur ik vanavond even hierop! Zoek je n dekhengst nog Leon ? Ehmm.. we dachten dat we pas rond juni zijn begonnen met dekken. maar we zaten gister te denken, we hebben in april al een keer gedekt, maar niet opgeschreven! Dus. We hebben waarschijnlijk gewoon gedekt, ze gaf hengtigheid duidelijk aan, maar was waarschijnlijk wel al drachtig De muts.
VOor de tinks wel. Friesje is ook misschien drachtig, moet nog gescand worden, krijgt dan pas HEEL laat dr veulen, (begin augustus) Voor de Moo ben ik er ECHT niet uit, kom er ook niet uit.. Hulp ?
haha oké.. Nee ben even inspiratieloos.. Ik wat er eens over denken.!!
snowdon
Geplaatst: 12-03-09 12:55
Aniekepiek schreef:
Zoek je n dekhengst nog Leon ?
Nee, gewoon altijd nieuwsgierig van aard en shetters boeien mij bijna evenveel als tinkers. Als Santa gedekt wordt is het door het hengstje van onze hoefsmid. Heb nog even geen naam en foto, maar is ggk bij de appies. Maar waarschijnlijk laten we haar niet dekken.
Zal eens meedenken voor een naam. Heb even vervroegd pauze genomen op werk, zit er echt helemaal doorheen. En last van rode traanogen, heel irritant.
Als ik goed heb gevoeld en gezien wat ik net voelde en zag (jaja volg je em?) Dan is Mira harstikke drachtig Zal de vorige eigenaren even een mailtje sturen, kijken of ze bijde hengst gestaan heeft en dan welke (ik hooop Tom v/d Laraesh, daar zou ze dit jaar door gedekt worden)