Ben mn agenda eens aan t doornemen en bedenk me... MAAAAAAAAAAAAAYA wanneer dacht u tijd te hebben? Ik wil nog met je op buitenrit met Whis en Snow of een menritje met Snow en Tobias!
spiertjes in de nugget.. brrrrr. Live is good when you're a veggie
Ik ga zo maar eens naar bed. Poes heeft zich eindelijk op schoot geïnstalleerd, maar die moet er dan maar weer van af
Morgen les, en Jessie is dan een volle week niet gereden. Ik heb een kléin vermoeden hoe les dan gaat verlopen Heb ook niet kunnen trainen, slechte, slechte ik
haha ik heb hier naast mij 1 prullenbak staan met 1 fijne plastic zak erin, die hangt wat hoger dan de bodem van de prullenbak.. Nu heeft Dribbel bedacht dat dat wel een lekker hangmatje is dus die springt er elke keer lekker in om te gaan chillen haha
Er staan hier een aantal dozen opgestapeld waar de computer in zat, ik heb laats print paier gekocht en die is half open, als je net op het randje gaat zitten dan glijden er een aantal vellen uit van al die dozen naar beneden... Leuk spelletje vind hij want hij is al 3x omhoog geklommen.. en toen kwamen er geen vellen meer uit hahahah
Zo ben net van stal terug heb daar lekker aan de Bbq meemogen doen.
Ik heb heerlijk genoten van je verhaal Leon. Dat is echt Whisper. Het opstappen gaat sinds ze drachtig is geweest er rot. Ze wil bij mij ook niet stil staan. En door dat ik dus erg weinig gereden heb met haar is dat er ook in geslopen denk. Het gasgeven van haar herken ik zeker. Ja het is een pittige tante hoor. Maar vergeet niet dat ze een heel lui leven het laaste jaar heeft gehad bij mij.
He je heb straks niet een kleine shet in Whis haar buikje zitten toch whahahah