Bah, weer werken, staat m'n hoofd helemaal niet naar~!
Namen: ik had niet eens een hengstennaam...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat was mischien wel een lichte opluchting na alles
Merrienamen ben ik niet goed in

En Shania had ik ook voor een merrie, alleen die heb ik ook al gebruikt.

Dat past 'm gewoon. vooral toen hij heel eigenwijs in de knoop bleef liggen en zo richting draad kroop
Leukerd 

(als je dr ziet staan op haar manier van zie mij mooi en leuk zijn dan weet je al genoeg
) filou past ook erg goed bij dr
Wat een vuile ********* zijn dat geweest zeg! en dan vinden mensen het nog raar dat ik er niks, maar dan ook niks meer mee te maken wil hebben.
Morgen
ik hoor niks
(ivm namen uitkiezen e.d.)
(OK nog 1 andere maar die was al bezet door een tinker die ik kende dat schiet ook niet op":n) maarja probleempje want was dus een ijslandse naam
en werd zo geschreven Sæla
vond dat toch niet passen bij een Tinker maar kon gewoon nergens anders opkomen wat paste
dus heb het maar anders geschreven
... maar hopelijk zijn ze er dan vanmiddag ook écht weer af
(voor krijgt ze nog wel nieuwe)
Ik ben al twee keer voor niks supervroeg op stal geweest, paarden gehaald, gepoetst en klaar gemaakt, en dan kwam die knurft niet opdagen of hij belde af. Het is dat het zo'n gezellig ventje is en gewéldig bekapt, maar anders..
en tja omdat ik 40u werk en hij de zaterdagen ineens niet kon was dat niet altijd makkelijk in te plannen 
had al aan pensioneigenaresse gevraagd of Say vorige keer misschien vervelend was (wat dan niemand verteld zou hebben) maar dat was ook niet dus ????????????????????
) is ie dus heel uitzonderlijk voor hoefsmid stipt op tijd (vaak zelfs te vroeg
) en handelt ie ook alles altijd super netjes en goed af, heeft ie het geduld voor moeilijke paarden enz enz
maar nu

Nou ja.. zo. Meneer is het er meestal NIET mee eens
Miska en Jessie doe ik ook zelf, behalve laatst dat Miska lang niet was gedaan door mijn studie in Ierland/kapotte rug, dan bel ik hem en komt hij met Miska worstelen. Letterlijk, hij heeft het er ook érg zwaar mee
Leuk zo'n trekpaard
maar ik vertrouw hem (+ pensioneigenaresse) volledig
ging ook altijd súper als ik er bij was dus geen probleem...
Pensioneigenaresse rijd daar op
vond ze al vreemd, maarja dacht misschien tijd te kort geweest of zo en dat ie binnenkort wel terug zou komen .... maar nu moet ie dus nog steeds achter doen, terwijl die ondertussen dus al lekker rammelen en ze in weekend ook op wedstrijd moest
jammer trouwens van der manen heeft ze exceem of zo ?? Het piekt zo of hangt rest aan andere kant
een vijltje er langs is wat anders
Het is niet zo dat ik dacht.. "hé kijk, een vijl! En een hoef!
" Vriendin van mij heeft een hoefsmiddiploma, en is zich daarna gaan verdiepen in NBen.
Dat doe ik elke week/twee weken. Bij drie paarden *spierballenkwekerij
* 

joyce verveeld zich ... is toch grappig zo'n foto