Hij zit blijkbaar niet lekker in zijn vel of zo pensioneigenaresse vond hem laatste tijd ook al zo vaag
Eigenlijk ging het ondertussen zo goed met hem en Say dat ik er nieteens bij hoefde te zijn en ik vroeg dan bv of ie als ie volgende keer kwam hij Say mee kon pakken (evt hielp pensioneigenaresse) en dan werd ze gedaan.
Nu gaf ik dat dus ook weer aan en meestal pland die dan in die week een dag maar vervolgens kwam ie nu dus ineens een hele tijd niet op stal ?? oké geen probleem was toch nog niet HOOG nodig... maarja ondertussen duurde en duurde het dus ik bellen en nu vroeg ie wanneer ik kon, moest ik er dus ineens blijkbaar bijzijn
en tja omdat ik 40u werk en hij de zaterdagen ineens niet kon was dat niet altijd makkelijk in te plannen 
Weet op dit moment nog steeds niet waarom ie nu wil dat ik erbij ben
had al aan pensioneigenaresse gevraagd of Say vorige keer misschien vervelend was (wat dan niemand verteld zou hebben) maar dat was ook niet dus ????????????????????
en hij is dus zo lang ik hem ken (ondertussen alweer 5 jr
) is ie dus heel uitzonderlijk voor hoefsmid stipt op tijd (vaak zelfs te vroeg
) en handelt ie ook alles altijd super netjes en goed af, heeft ie het geduld voor moeilijke paarden enz enz
maar nu