vooruit, bij deze, idd, buikje weer vol en slapen maar!!!
Pollo, een stukje verder terug staan de hoogten. Sissi is 163 en Nikita ergens in de 150 Kweet het niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Leon, JP is die date waarmee je vorige x ook op zaterdag naar de film bent geweest? Wel leuk dat het zo goed klikt! Heb je die date van woensdag door laten gaan of afgezegd?

En komende zondag ga ik die kant op! Afgelopen woensdag ben ik idd niet meer weggeweest 
fjordkootje schreef:Ze heeft een lief hoofdje, het kolletje is een soort van hartvorm.
Leonoor schreef:Pollo, een stukje verder terug staan de hoogten. Sissi is 163 en Nikita ergens in de 150 Kweet het niet meer

NikitaGoGo schreef:Nikita zal ik weleens goed opmeten, heeft wel een hoge schoft..., maar Sissi is echt een veel groter peerd, ook veel langer!
http://www.irishcobs.org/albums/sissi/G ... .sized.jpg
Deze ruiter op Sissi is 1.82m, ook groot dus...
NikitaGoGo schreef:Leonoor, heb je daar ook een foto van dan ?
haha.
Annick schreef:Cayuse : wat K#t zeg allemaal, hoop dat je in contact komt met die mensen.![]()
silas: wat een leuke foto van je kleine held, die gaat straks in volle galop![]()
NikitaGoGo: wat een kanjers zeg, en groot, ik vind sissi ook veel groter lijken dan Damian en Baggio zo op de foto, Damian heeft trouwens wel een lange rug vind ik .
zijn moeder is 1.53(toch Leo??) en zijn vader 1.65 (zelfde vader als Baggio)
mamauba: echt super dat ze nu bij jullie staat, ben benieuwd hoe ze er straks uit ziet.
ze zal vast opknappen , ze heeft een hee lief koppie.
Keevagirl: ik noem Damian ook altijd nog een veulenhaha.
te gek dat ze zo netjes staan bij de smid.
snowdon: stoere brandweerman met bakkebaarden whohoho![]()
Leo: we moeten weer eens foto's maken dat jij op Baggio zit
En is goed hoor, foto's maken als ik erop zit. Alleen tsja, wanneeer?
Jellie schreef:Net lekker gemend met Flanna. Marcella is ook mee geweest. Mooi weer. Jan en Lem in het bakje achterLem piepen omdat ie mee wilde rennen
Flan was braaf, af en toe wat sloom. Maar na een goede tik liep ze beter door
Ze is ook maar 1x wat geschrokken, bij een klapperende vlaggenmast. Sprongetje opzij en weer lekker verder. Nu staat ze lekker voor een paar uurtjes in de wei. Hoe dan ook we hebben een gezellig ritje gehad.
zo dra ik meer nieuws heb over die mail oid. dan zet ik het wel neer. 
Leuk compliment van de smid 
Marcella schreef:Het was heerlijk, maar wel een fris windje.
En die Jan zat maar goed achter onze ruggen uit de wind 
Blerghhhhhhhhh Gelukkig nam mijn broer t nog voor hem op, dus dat vond ik wel lief.
, geen paardje gekocht, best knap van mezelf, wel een mooie geruite winterdeken voor Chuck gekocht en 20 wormenkuren.