Oeehh leuk bijna kuikentjes!!

Hopelijk zijn Jack zijn hoeven snel goed!
Leuk dat je dan ook gaat springen

Hopelijk kan je snel weer lekkere ritjes maken

Heel veel sterkte Dott

Awh wat lief Maartje!
Topper Ellie!
Klinkt als een geslaagd weekend Nimby

Ik ben vandaag weer met Feike op buitenrit geweest

Helemaal in het paars, zouden we opgevallen zijn?

En ja inderdaad, even een keer met losse manen

Mijn "zwager" was weer mee op de fiets, en deze keer heb ik de hele rit "zelf" gereden, dus geen hulp op de "spannende" stukken. Het eerste gedeelte op de heenreis heb ik de teugels op maat gehouden, maar al snel gingen ze lekker lang

En lekker veel gedraafd

Teugels in de ene hand en de telefoon in de andere

En tsja er zit veel beweging in, maarja ik was in draf en aan het lichtrijden

Feike zijn lieve koppie onderweg

En mijn favoriete oortjes

Uiteindelijk, na een heerlijke draf op een mooi zandpad, had ik dorst

Dus paardlief even stil gezet en een slokje drinken nemen, mijn "zwager" draaide even het flesje open en hoppa even wat drinken.
In de verte zagen we een paar mensen met een hond aankomen.
Dus in stap verder, zodat we de mensen konden passeren.
Waren 2 oudere mannen en 2 oudere vrouwen.
Ineens kwam 1 van de mannen recht op Feike af.
Ik had even zoiets van "Euhh oke?", maar dat ging al snel weg.
De beste man wou Feike even aaien, omdat hij zo'n mooi paard is

Op een gegeven moment stond Feike op standje relax en was ik met de mensen in gesprek geraakt.
De "aai"man was ondertussen met Feike aan het knuffelen en Feike, de kroeldoos dat hij is, knuffelde vrolijk mee

Die mensen stelden allemaal vragen: "Hoe oud is hij?" "Is hij een echte Fries?" "Wat zijn die dingen aan zijn benen?" (daar bedoelde ze zijn kogelbeschermers mee) en nog wel meer vragen. Ze waren helemaal verliefd op Feike en ze vonden zijn vlekken ook "zo mooi!!" Hihi nouja mijn ego werd weer enorm gestreeld en na +/- 10 minuten reden we verder, ik met een Big Amused Smile

Heerlijk vind ik dat altijd, zulke mensen haha

Niet veel later zag ik in de verte 2 mensen met een Fjord en een Tinker. Toen we elkaar tegemoet kwamen rijden, werd Feike meteen herkend door de vrouw op de Tinker want ze zei tegen me:"Volgens mij hebben wij contact gehad op bokt!" Hihi nou dat klopt inderdaad, ontzettend leuk om haar eens tegen te komen en we gaan waarschijnlijk ook een keertje samen rijden

Maar nu komt het leukste

Feike en ik hebben vandaag voor het eerst in het bos gegalopeerd!!
En dat niet 1, maar 2x!!

Wauw wat was dat fantastisch!! Top knol